آیا The Last of Us 2 در راه است؟

35844947056915889277 

چند روز پیش بود که آقای Marek Okon طراح هنری بازی The Last of Us عکسی را منتشر کرد که دنیا گیم را به فکر The Last of Us 2 انداخت که آقای Marek Okon فقط این تصویر را یک فن آرت از شخصیت الی نامید ولی به تازگی آقای Neil Druckmann صحبت های کرده است که همه را بیشتر به فکر The Last of Us 2 انداخت.

 

امروز آقای Neil Druckmann تصویر کامل از عکس آقای Marek Okon منتشر کرد که ما الی که بزرگتر شده است را در تصویر مشاهده می کنیم که نشسته است و در حال گیتار زدن است و در کنار خود یک تیروکمان و کتاب را دارد و سربازانی را مشاهده می کنیم که در حال نزدیکتر شدن به الی هستند.

البته باید گفت که آقای Marek Okon در مورد این تصویر گفته بود که فقط برای علاقه خود درست کرده است ولی امروز آقای Neil Druckmann در کنار تصویری که منتشر کرده است صحبت های هم کرده است.

صحبت های Neil Druckmann

الی بعد از گذشت سال‌ها همچنان شجاع و باهوش است,البته در این تصویر الی بزرگتر شده است به نظر بنده این فن آرتی که آقای Marek Okon درست کرده است بسیار عالی است.

EllieFanArt

البته هر دو نفر این تصویر را یک فن آرت می خوانند ولی باید صبر کرد و دید که در آینده خبر از The Last of Us 2 می شود یا نه.

محمد دریائی

محمد دریائی هستم دانشجو رشته سخت افزار دانشگاه کارون اهواز عاشق GAME هستم و دیوانه سری بازی Resident Evil و مدیر سایت bazitube و تحریریه mihangame هستم. نام کاربری در انجمن:leon s kenned

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. Arno گفت:

    امیدوارم درراه باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *