بازی Tomb Raider: Definitive Edition برای PS4 توسط سایت آمازون ایتالیا لیست شد

به تازگی سایت Amazon Italy نسخه ی جدیدی را از سری Tomb Raider به نام Tomb Raider: Definitive Edition را در لیست بازی های خود جا داد و جالبتر آن بود که این بازی را برای پلتفرم PS4 لیست کرده اند.برای اطلاعات بیشتر میتوانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

این بازی که طبق چیز هایی که در این سایت نوشته شده است برای پلتفرم PS4 و یک پلتفرم platform unknown یا همان پلتفرم ناشناخته منتشر خواهد شد که احتمال میرود این پلتفرم ناشناخته همان Xbox One باشد.با مراجعه به این لیست نسخه ی Definitive Edition با قیمت ۵۹ یورو در تاریخ ۲۴ ژانویه سال آینده منتشر خواهد شد و از الان نیز قابل پیش خرید میباشد.همچنین این سایت یک نوشته درباره این بازی ارائه داده است که عبارت است از:

تمامی DLC ها در این نسخه ی شگفت انگیز برای نسل بعد جا داده شده اند.هر کس که این نسخه را پیش خرید کند یک کتاب زیبا نیز دریافت خواهد کرد.

البته این شایعه نیز مانند بسیاری دیگر هنوز صحت کامل ندارد و توسط سازنده یا ناشر تایید نشده است و تا موقعی که هیچ مقام رسمیی صحبتی نکرده است این را میتوان شایعه حساب کرد پس ما باید تا زمانی که یک منع رسمی این بازی را تایید کند صبر کنیم.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *