بسته‌الحاقی جدید عنوان The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد

آخرین پک رایگان بسته الحاقی برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt که شامل محتویات از قبل پیش بینی شده می باشد، هم اکنون منتشر شده است. عنوان The Witcher 3: Wild Hunt با این بسته الحاقی رایگان جدید که توسط استودیو CD Projekt RED منتشر شده است حالت جدیدی در ماد Game Pluse دریافت می کند.

این بسته الحاقی هم اکنون بر روی سرورهای Xbox Live قابل دسترسی است. با توجه به این قضیه می توان انتظار انتشار این بسته الحاقی برای پلتفرم های PC و PS4 را تا آخر هفته داشت.

به نظر می رسد شرکت مایکروسافت بسته الحاقی جدید بازی را زودتر از موعود منتشر ساخته است. تاکنون هیچگونه اطلاع رسانی از سوی استودیو CD Projekt RED در مورد انتشار این بسته الحاقی (DLC) به صورت رسمی اعلام نشده است. هم اکنون اگر این بسته الحاقی حتی اگر لو رفته باشد به نظر می رسد که نیازی به صبر کردن برای مدت زمان زیادی نیست؛ این DLC در دسترس قرار گرفته است. همانطور که اطلاع دارید، قبلاً استودیو CD Projekt RED در مورد بخش Game Pluse Mode اطلاعاتی را منتشر و اعلان کرده بود.

این ماه، ماه مبهمی را برای انتشار محتویات اضافی خواهیم داشت. یقیناً استودیو CD Projekt RED به زودی در مورد متویات گسترش دهنده عنوان The Witcher 3 صحبت های زیادی را خواهند کرد. تعداد زیادی از محتویات اضافی برای این عنوان در حال ساخت است. در زمان گذشته سازندگان از ۲ محتوای اضافی بازی رونمایی کرده اند. اکثر بازیبازان این انتظار را دارند که در یکی از بسته های الحاقی شاهد حضور Shani Hearts باشیم.

Jcob Frye

تیم مدیریت، نویسندگی و خبرنگاری میهن‌گیم همیشه در حال تلاش برای فراهم‌سازی اوقات خوشی برای شما کاربران عزیز است. با ما همراه باشید... سوپرایزهایی در راه است... .

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. حسین گفت:

    واقعا بازی جالبی بود حتی مراحل فرعی بازی هم سرگرم کننده بود من که دیگه از بس پاش نشستم خسته شدم دو هفته یک راس فقط همینو بازی میکردم
    ممنون بابت خبر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *