تماشا کنید: بازی Shadow of the Colossus بر روی PlayStation 4 Pro چگونه به نظر می رسد؟

Shadow of the Colossus New Trailer

بازی Shadow of the Colossus تا کمتر از ۲ ماه دیگر عرضه خواهد شد و دارندگان کنسول ارتقاء یافته PlayStation 4 Pro کنجکاو هستند تا بدانند چه نوع پیشرفت هایی در انتظار آنها خواهد بود. در حال حاضر آقای Yasutaka Asakura به عنوان مدیر اجرایی بازی در این مورد اطلاعاتی را عرضه نموده است که به شرح زیر می باشد:

بازی Shadow of the Colossus همانند بازی Nioh بر روی کنسول PlayStation 4 Pro دارای دو حالت Performance و Cinematic خواهد بود. همان طور که مشخص است حالت سینماتیک تصاویری با وضوح ۴K را ارائه می دهد و از طرفی فریم ریت بازی در این حالت بر روی عدد ۳۰ قفل خواهد بود. حالت پرفورمنس نیز با کاهش کیفیت تصاویر فریم ثابت ۶۰ را ارائه خواهد داد. که با توجه به سلیقه و امکانات بازیباز هر یک از این دو حالت قابل انتخاب می باشد.

استودیو Bluepoint برای نشان دادن هر چه بهتر این دو حالت تریلری جدید از بازی Shadow of the Colossus را  منتشر نموده و اعلام کرده است که یکی از اهداف مهم آنها رسیدن به نرخ فریمی پایدار در بازی می باشد.

لازم به ذکر است که بازی Shadow of the Colossus در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۸ برابر با ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ به صورت انحصاری برای کنسول PlayStation 4 منتشر خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *