توسعه دهنده‌ی Sleeping Dogs روی یک عنوان AAA رایگان برای انتشار در ۲۰۱۵ کار می‌کند

Sleeping Dogs 2

United Front Games استودیوی توسعه دهنده‌ی عنوان موفق و جهان آزاد Sleeping Dogs هم‌اکنون در حال کار روی یک عنوان AAA با کیفیت و رایگان است که انتظار می‌رود در سال ۲۰۱۵ منتشر شود. آقای Stephen van der Mescht مدیر کل استودیوی نام برده شده در یک مصاحبه مطبوعاتی فقط تایید کرده است که Nexon America ناشر این بازی معرفی نشده خواهد بود. آقای استفان گفته اند:

Nexon دانش بینظیری درباره‌ی بازار بازی‌های Free-to-Play برای ما به ارمغان آورده است؛ ما هیجان زده‌ایم که با چنین ناشر با سابقه‌ای ارتباط مستقیم داریم. ما نمی‌توانیم صبر کنیم تا از عنوان جدیدمان با Nexon America رونمایی کنیم. ما مطئنیم که این عنوان سر و صدا به پا خواهد کرد

آقای Owen Mahoney مدیر اجرایی Nexon America گفته است:

ما می‌خواهیم تا یک بازی رایگان AAA  با کیفیت را به بازارهای غربی عرضه کنیم و همکاری ما با استودیوی United Front Games اولین قدم برای رسیدن به هدفمان است. تیم United Front Games سابقه ی  بزرگی در خلق عناوین موفق دارد و ما منتظر هستیم تا قدرت واقعی خودمان را در سال ۲۰۱۵ به جهان نشان دهیم.

همه‌ی ما انتظار داشتیم تا United Front Games نسخه‌ی جدید Sleeping Dogs را معرفی کند اما یک بازی AAA رایگان مسلما برای نسخه‌ی بعدی Sleeping Dogs غیر منتظره می‌آید. هم‌چنین بعضی از خرده فروش‌ها بازی Sleeping Dogs HD را برای انتشار در ۲۱ نوامبر ۲۰۱۴ در پلتفرم‌های PC, Xbox One و PS4 لیست کرده‌اند.

انتظار می‌رود که United Front Games به طور همزمان بر روی چند پروژه در حال کار کردن است.

RevCrew

خبرنگار میهن‌گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *