جنون سرعت | F1 2014 و F1 2015 در دست ساخت هستند

امروز طی خبری که منتشر شد مشخص شد که دو نسخه از معروف ترین بازی های ریسینگ فرمول یک هم اکنون در دست ساخت توسط استدیوی سازنده میباشند که هر دو هم به صورت همزمان در حال ساخت هستند . تفاوتی که بین این دو نسخه از بازی وجود دارد این است که F1 2014 فقط برای کنسول های نسل هفتم یعنی Ps3 و Xbox 360 و Pc منتشر خواهد شد ولی بازی F1 2015 برای کنسول های نسل هشتم یعنی Ps4 و Xbox one . فعلا خبری مبنی بر انتشار بازی F1 2015 برای Pc نیست . 

F1 2014 در تاریخ ۱۷ اکتبر سال جاری برای پلتفرم های ذکر شده منتشر خواهد شد . تغییرات زیادی در این نسخه از بازی نسبت به نسخه های سال های پیش اضافه شده است که میتواند بازی را از حالت تکراری خود خارج نماید . بخش های چالش بر انگیزی به بازی اضافه شده که تنوع بازی را خیلی بیشتر از قبل کره و میتوان گفت امسال با یک بازی ریسینگ هیجان انگیز تری روبرو خواهیم بود .

Stephen Hood مدیر خلاق بازی F1 2014 میگوید : 

یک تغییر چشمگیر در این نسخه از بازی وجود دارد , و آن هم بروز رسانی تمامی مقررات و قوانین این بازی میباشد که با کوچترین لرزشی در پیروی از آنها از بازی منع خواهید شد و همین مورد سطح سختی و چالش بازی را بیشتر میکند . ماشین های قدرتمند تری نیز به این نسخه اضافه شده اند که تجربه ی خوبی را به شما انتقال میدهند . F1 2014 یک بازی سراسر هیجان انگیز و جذاب میباشد .

وی در ادامه اضافه کرد : 

سیستم تازه ای که به بازی اضافه شده , سیستم تعیین سطح مهارت فردی بازیباز در راندن ماشین های سریع F1 است که اگر کمترین ضعفی در آن دیده شود سطح بازی به صورت خودکار برای آن فرد آسان خواهد شد و عملا بر عکس این واقعه نیز امکان پذیر است . هدف ما از ساخت این بازی تحویل دادن یک F1 کامل به طرفداران است. خبر های جدید تر هم در مورد F1 2015 به زودی از طرف خودمان اعلام خواهد شد .

همچنین میتوانید از این لینک برای دیدن تریلر بازی اقدام نمایید .

در ادامه شاهد تصاویری از این بازی خواهید بود که برای اولین باز توسط سازندگان منتشر شده است .

 

نظر شما راجع به سری بازی های F1 چیست ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *