دکتر مریم حاجی احمدی | متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان

خدمات دندانپزشکی کودکان به عنوان یک بخش از دندانپزشکی توصیف می شود که با مراقبت های بهداشتی دهان و دندان کودکان از بدو تولد تا نوجوانی سروکار دارد. متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان ، کودکان از جمله کودکان با نیازهای ویژه و شرایط خاص را با شرایط مناسب و خوب درمان می کند.

تفاوت هایی بین دندانپزشکی اطفال و دندانپزشکی عمومی وجود دارد و بسیاری از والدین شاید از وجود این تفاوت ها خبر نداشته باشند. پدودنتیکس نام دیگر حوزه دندانپزشکی کودکان است.

در حقیقت، تعریف دقیق دندانپزشکی کودکان ، درمان حرفه ای انواع مشکلات دهان کودکان شیرخوارو کودکان و نوجوانان توسط متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان است.

چرا دندانپزشکی کودکان مهم است؟

در حال حاضر بسیاری از کودکان طعمه بیماری های دندانی مختلفی می شوند که در این میان پوسیدگی دندان شایع ترین است. کودکان شش یا هفت ساله دندان های شیری خود را از دست می دهند و دندان های دائمی آن ها جایگزین دندان های شیری می شود. دندان های دائمی نیاز به مراقبت استثنایی دارند زیرا اگر کودکان به بهداشت دهان و دندان خود به درستی اهمیت ندهند، مستعد بیماری های دندانی زیادی می شوند.

متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان می تواند تکنیک های مناسب مسواک زدن و مراقبت از دندان ها را به کودکان آموزش دهد.

دندانپزشکان اطفال از چه تکنیک هایی استفاده می کنند؟
متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان به خوبی می داند که رسیدگی به کودکان و درمان بیماری های آن ها در شرایط عادی دشوار است.با این حال، زمانی که کودکان تحت تاثیر دندان درد یا هر مشکل دندانی دیگری قرار می گیرند، مشکل آن ها باید برطرف شود. کودکان دارای نوسانات خلقی هستند و وقتی تحت تاثیر هر مشکلی قرار می گیرند، رفتار متفاوتی از خود نشان می دهند. دندانپزشکان اطفال باید صبور باشند و از تکنیک های موثر در برخورد با کودکان و به طور همزمان از بین بردن مشکل استفاده کنند.

سلامت دهان و دندان جزء حیاتی سلامت کلی هر فرد و به خصوص است. زمانی که سلامت دهان و دندان مورد توجه قرار نمی گیرد، بر بدن تأثیر منفی می گذارد ، زیرا بیماران قادر به خوردن یا نوشیدن نیستند و به این ترتیب بدن را دچار کمبود مواد مغذی ضروری می کند.

مراقبت های بهداشتی دهان و دندان باید از بدو تولد کودک شروع شود. متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان به والدین توصیه می کنند در لحظه رویش اولین دندان خود یا در سن یک سالگی به دندانپزشک اطفال مراجعه کنند.

دندانپزشک اطفال بهترین دوست کودک شما است و می تواند کودک شما را از عواقب طولانی مدت بهداشت نامناسب دنداندور نگه دارد.

متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان برخلاف دندانپزشکان عمومی دارای مهارت های تخصصی است. متخصصان دندانپزشکی اطفال تخصص لازم را برای درمان مشکلات دندانی در بین کودکان از دوران نوزادی تا نوجوانی دارند.

برخی از مهم ترین بیماری هایی که دکتر دندانپزشک کودکان درمان می کند عبارتند از :

  • مسائل و مشکلات ظاهری دهان
  • شکستگی دندان
  • زخم دهان یا لب
  • وجود لکه در دهان و دندان
  • وجود حفره در دندان
  • پوسیدگی دندان
  • دندان درد
  • از دست دادن زود هنگام دندان
  • دندان قروچه
  • تغییر رنگ دندان

متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان همچنین روش های پیشگیری برای جلوگیری از وجود مشکل در دندان های کودکان در آینده را نیز انجام می دهد.

دکتر مریم حاجی احمدی | متخصص دندانپزشک کودکان اصفهان

آدرس و تلفن دکتر مریم حاجی احمدی

شماره تماس : ۰۹۱۳۷۸۹۱۲۶۹
آدرس:شهر اصفهان، خیابان توحید میانی – بین چهارراه پلیس و خیابان مهرداد – رو به روی پارکینگ توحید – ساختمان میلاد ۲- طبقه فوقانی مطب دکتر فریبا اشتری و داروخانه دکتر معمار منتظرین (طبقه دوم)

راه های مشاوره و ثبت نوبت متخصص دندانپزشکی کودکان اصفهان:

لطفا برای مشاوره با خانم دکتر مریم حاجی احمدی به واتساپ این شماره ۰۹۱۳۷۸۹۱۲۶۹ پیام دهید، و برای گرفتن نوبت تماس حاصل فرمایید

تماس با ما – کلیک کنید

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *