سازنده سری بازی Yakuza در نمایشگاه TGS از عنوان جدیدی پرده برداری خواهد کرد

اینطور که پیداست امسال در نمایشگاه TGS با عناوین فوق العاده ای روبرو خواهیم بود و خالق سری بازی Yakuza نیز خبر های خوبی برای این نمایشگاه دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

تنها سه هفته تا شروع نمایشگاه Tokyo Game Show 2015 مانده و این نمایشگاه به مدت چهار روز برگزار می شود و از ۱۷ تا ۲۰ سپتامبر برپا خواهد شد. در این راستا خالق سری بازی Yakuza یعنی Toshihiro Nagoshi اعلام کرد که چه چیزی در کنفرانس Sega این نمایشگاه به نمایش در خواهد آمد. Nagoshi اطلاعات زیادی منتشر نکرد و فقط گفت که در این کنفرانس از عنوان جدیدی پرده برداری خواهند کرد. او اعلام کرد که کنفرانس کمپانی Sega یکی از بهترین کنفرانس هایی خواهد بود که تا حالا برپا شده است.

من در حال حاضر مشتاقم تا زودتر نمایشگاه Tokyo Game Show شروع شود، البته هنوز نمی توانم بهتون بگم که چرا این احساس رو دارم.

ما از یک عنوان جدیدی در نمایشگاه  Tokyo Game Show پرده برداری خواهیم کرد و بهترین عنوان نیز خواهد بود و من باور دارم که کنفرانس کمپانی Sega یکی از بهترین کنفرانس هایی باشد که تا به حال دیده اید.

Yakuza 5 در پاییز امسال در سراسر جهان برای پلی استیشن ۳ به انتشار خواهد رسید و این در حالی است که این عنوان در سال ۲۰۱۲ راهی بازار ژاپن شده است.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *