طراحی ۴۰ ماشین در “سریع تر از زمان” | اطلاعات جدیدتر بزودی

بازی سریعتر از زمان آخرین بازی ایرانی میباشد که به زودی در اختیار گیمر های ایرانی و خوب کشورمان قرار خواهد گرفت . حال دیروز اخبار جدید از این بازی منتشر شد که میتوانید در ادامه آنرا مطالعه کنید .به نقل از بنیاد ملی بازیهای رایانه ای : بخشی با بیان اینکه تولید محصول جدید با نام سریع تر از زمان از هفت ماه پیش آغاز شده است، گفت: برای تنوع بیشتر در این بازی چهل اتومبیل طراحی شده است.

به گزارش روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، ” علی‌بخشی” تولیدکننده بازی رایانه ای سریع تر از زمان به انگیزه تولید این بازی جدید اشاره کرد و افزود: بازی رایانه ای هنر سرعت از دیگر محصولات تولید شده در استودیو بازی سازی تصویرگران رویا است که در سال ۱۳۹۲ وارد بازار شد، استقبال مخاطبان به ویژه علاقه‌مندان به بازی‌های اتومبیل رانی و مسابقه ای تیم سازنده بازی را برای تولید محصول جدید در این سبک ترغیب کرد.  

وی با بیان اینکه سعی شده در بازی “سریع‌تراززمان” از گرافیک بالا و فضای بسیار جذاب‌تر از بازی هنر سرعت استفاده شود، گفت: در بازی جدید برای اسپرت اتومبیل‌ها از طراحان اتومیبل برای ارتقای کیفی طراحی ماشین‌ها استفاده شده است .

بخشی با بیان اینکه در بازی سریع‌تر از زمان از ۴۰ اتومبیل برای ایجاد تنوع در بازی استفاده شده است، توضیح داد: در بازی هنر سرعت تنها ۱۰ اتومیبل وجود داشت.

تولید کننده بازی رایانه ای سریع تر از زمان به تغییرات جدید در بازی در دست تولید اشاره کرد و افزود: در نظر داریم تا ۲ ایده به بازی اضافه کنیم و به زودی اطلاعات جدید در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

بخشی با بیان اینکه برای تکمیل پروژه و ورود به بازار نیاز مند حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای است، افزود: در صورت حمایت سال آینده پروژه آماده ورود به بازار می شود.     

مجید آرین ساعی

سلام ، مجید هستم مدیر قسمت موبایل و نرم افزار سایت در خدمت شما و سایت میهن گیم / عاشق شاهکار Konami یعنی PES هستم . نظر فراموش نشه ، دلگرمی من نظرات شماست .

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. Amia گفت:

    دستشون درد نکنه ولی مسابقه توی تخت جمشید ؟؟؟؟؟؟؟ o_O :struggle: :struggle: :struggle: :sidefrown: :sidefrown:

  2. mmmm گفت:

    :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

  3. سید علی گفت:

    واقعا این وطن پرستی شون من و کشته ، فازشون چیه :no: :no: :no:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *