عنوان Dead Island 2 در بهار سال ۲۰۱۵ برای Ps4 , Xbox one و Pc منتشر خواهد شد

k137338_27867-dead-island-2-trailer-e3-2014_a_jpg_1280x720_crop_upscale_q85.jpg

نسخه دوم عنوان Dead Island به صورت رسمی در E3 2014 معرفی شد و تریلری نیز از آن منتشر گردید . تاریخ انتشار بازی برای پلتفرم های Ps4 , Xbox one و Pc بهار سال ۲۰۱۵ است , البته با این تفاوت که نسخه ی Ps4 محتویات اضافه ای را دارا میباشد که نسخه ی دو کنسول دیگر شامل آن نمیشوند . 

داستان بازی ادامه ی داستان نسخه ی اول را به دنبال دارد . بر اثر مشکلاتی که روی شماری از واکسن ها پیش می آید موجوداتی بنام زامبی شهر کالیفرنیا را آلوده میکنند . دولت برای پیشگیری از این بیماری مردم را به جزیره ای مرده که کسی در آن زندگی نمیکند میفرسد ولی بیماری فقط به شهر کالیفرنیا محدود نشده بود و به جزیره نیز سرایت میکند . نقش شما در بازی تلاش برای بقای خود است که همواره با جنگیدن با زامبی ها حاصل میشود . 

سیستم مبارزه ی بازی نسبت به نسخه ی اول بهینه سازی شده است و در نسخه ی دوم بازی لذت گیم پلی ای زیبا تر را شاهد خواهیم بود . بازی از نظر گرافیک نیز پیشرفت قابل توجه ای کرده و گرافیک نسل هشتمی پیدا کرده است .

بخش چند نفره ی بازی بسیار خوب طراحی شده است و شما میتوانید با دوستانتان حد اکثر تا ۸ نفر تحت شبکه بازی کنید . بخش چند نفره ی این عنوان نیز از گیم پلی بسیار لذت بخشی بر خور دار است که بازی کردن آن در کنار دوستان این لذت را دو چندان میکند . 

در آینده مشخصات بیشتری از محتوای اضافه ی کنسول Ps4 این بازی منتشر خواهد شد . 

نظر شما راجع به بازی Dead Island 2 چیست ؟ 

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *