نحوه ی تغییر نام یک گروه در پیام رسان GroupMe

 

نحوه ی تغییر نام یک گروه در پیام رسان GroupMe

GroupMe  یک پیام رسان گروهی رایگان است که به شما امکان تماس تلفنی رایگان می دهد. شما می توانید به کمک این پیام رسان با چند نفر به طور هم زمان صحبت کنید. این سرویس برای گروه هایی که ایجاد می کنید یک شماره ی تلفن منحصر به فرد اختصاص می دهد. با ارسال پیام به این شماره همه ی افرادی که به گروه دعوت شده اند این پیام را مشاهده می کنند و می توانند از طریق همین شماره به پیام شما پاسخ دهند. هنگامی که با این شماره تماس می گیربد با همه ی افرادی که به گروه دعوت شده اند ارتباط برقرار می شود. دراین مقاله به شما آموزش می دهیم که چگونه در پیام رسان Groupme  نام یک گروه را تغییر دهید.

 

مراحل :

GroupMe

  1. GroupMe را در دستگاه اندروید خود باز کنید. آیکون این برنامه به شکل یک حباب آبی رنگ است. شما می توانید این آیکون را در منوی برنامه ها مشاهده کنید.
  2. روی آیکون سه خط افقی ضربه بزنید. این آیکون در گوشه ی سمت چپ صفحه قرار دارد. با این کار منوی navigation برای شما باز می شود.
  1. روی منوی Chats ضربه بزنید. با این کار لیست تمام گفت و گو های شخصی و پیام های گروه شما نمایش داده می شود.
  1. از این لیست روی یک گروه ضربه بزنید. با این کار گفت و گو ها در صفحه ی کامل نمایش داده می شوند.

 

  1. روی آیکون سه نقطه ضربه بزنید. این آیکون در گوشه ی سمت راست گفت و گو های گروهی قرار دارد. با این کار یک منوی کشویی برای شما باز می شود.

گزینه Change Group Name

  1. از منوی کشویی گزینه ی Change Group Name را انتخاب کنید. با این کار پنجره ی جدید Change Group Name نمایش داده می شود.

 

  1. روی نام گروه ضربه بزنید. اکنون نام فعلی گروه شما در فیلد متنی نمایش داده می شود. با ضربه زدن روی نام گروه می توانید آن را ویرایش کنید.

تغییر نام گروه

  1. در فیلد متنی نام جدید گروه را وارد کنید. نام فعلی گروه را حذف کنید و نام جدید را تایپ کنید.
  2. روی گزینه ی OK ضربه بزنید. این گزینه به رنگ آبی است و در سمت راست صفحه قرار دارد. با این کار نام جدید گروه ذخیره خواهد شد.

 

منبع : نحوه ی تغییر نام یک گروه در پیام رسان GroupMe

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *