نسخه GTA V PC چه تغییراتی نسبت به نسخه کنسولها داشته است؟

کمتر از یک هفته تا انتشار رسمی عنوان GTA V زمان باقی مانده است و حال در این مطلب قصد داریم ببینیم چه چیزهایی در Los Santos جدید هستند. نسخه PC در چهاردهم April منتشر خواهد شد و براساس گفته های سازندگان،این نسخه تمام DLC ، بسته ها،اپدیتها و هر انچه که برای کنسولها منتشر شده را شامل خواهد شد. حال ما قصد داریم تا دقیقتر به این مسئله بپردازیم پس با ما همراه باشید.

gta_car_reflection

 

Resolution and framerate

GTA 5 در نسخه Pc با رزولیشن ۱۰۸۰p و ۶۰ frames per second اجرا خواهد شد. همچنین از رزولیشن ۴K و قابلیت سه مانیتور و NVIDIA’s 3D Vision بهره خواهد برد. تا کنون چیز جدید دیگری بجز این موارد وجود ندارد و باید منتظر انتشار ماند و دید باز با چه چیزهای جدید روبرو خواهیم شد.

Editing tools

Rockstar Editor قابلیتی است که شما میتوانید هر بلایی که میخواهید سر این عنوان سر بیارید از create, stage and edit فیلمهایشان و آپلود آنها در You – Tube و دیگر سایت های اجتمایی . همچنین صحبنات فوق العاده گرافیکی و هیجان انگیز اشتیاق را برای ضبط تصاویر و فیلمها چند برابر میکند که با این قابلیت امکان پذیر است.

New soundtrack

ترک های انحصاری زیادی برای نسخه Pc وجود دارد البته تمام ترک های آپدیتها و بسته های الحاقی را شامل خواهد شد. با این وجود یک Radio Station جدید به بازی اضافه شده است. این کانال جدید توسط Alchemist تولید شده و دارای ۱۴ ترک اختصاصی بازی خواهد بود.

اینها بخشی از تغییرات انجام شده هستند و باید منتظر انشار نسخه رسمی ماند و تغییرات بیشتر را آنجا داد.

 

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *