آیا سخت بودن یک بازی روی فروش آن تاثیر خواهد گذاشت ؟

o894848_darksoulsbetabreaks_610.jpg

یکی از خبر هایی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است و در حد خودش یک مشکل به حساب می آید رابطه ی میزان سخت بودن  بازی با میزان فروش بازی است . بعضی از خرده فروشی ها معتقدند که سخت بودن بیش از حد یک بازی مثل Dark Souls 2 که لقب سخت ترین بازی جهان را نیز برای خود کرده است در فروش این بازی تاثیر منفی میگذارد . یعنی آنها معتقدند که سخت بودن بیش از حد یک بازی گیمر را از خرید و تجربه کردن آن بازی منصرف میکند . بعضی از آنها هم با صراحت میگفتند سخت بودن و چالش بر انگیز بودن یک بازی روی بازی تاثیر مثبت دارد و بازی هایی مثل Super Meat Boy , Super Mario 3D World و Donkey Kong به دلیل همین قابلیت چالش بر انگیز بودن آنها بسیار معروف شدند و فروش خوبی داشتند . با این حال جواب این سوال که آیا سخت بودن بازی روی فروش و محبوبیت آن تاثیر داد به طور دقیق مشخص نیست . 

شما در مورد این موضوع چه فکری میکنید ؟ آیا واقعا میزان چالش برانگیز بودن بازی روی فروش و محبوبیت تاثیر دارد ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. داود گفت:

    سخت بودن تا یک حدی خوبه ولی نه مثل dark suls که نمیشه اولین غولشو کشت.

  2. پوریا اسماعیلی گفت:

    فروش و پیش فروش dark souls2 رو نگاه کنید، متوجه میشید که هیچ تاثیر منفی ای که نداره، بلکه سود کلانی رو هم به سازنده ها میرسونه. فقط فروش و پیش فروش نسخه ی قبل و نسخه ی دوم رو ببینید.

  3. sajjad گفت:

    البته شاید ما نتونیم بازیشو به خوبی انجام بدیم ولی بقیه چطور؟ ولی با این حال که از این بازی بدم میاد ولی فقط برای تربه ی ان هم که شده بازیشو میخرم شما چطور؟

  4. sobh@n گفت:

    در رابطه با دارک سولز هم می تونم بگم بازی پیچیده ایه و جدا من از خریدش پشیمونم جدا میگم اصلا به تکنیک گیمر توجه نکرده و به نظر من برای یک شخصیت اولیه ایتن جور تکنیک ها سخته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *