آیا سرانجام Half Life 3 معرفی میشود ؟ Steam OS معرفی شد !

هفته پیش آقای Gabe Newell در خبری اذعان کرده بود که به زودی دستگاه Steambox شرکت Valve را معرفی خواهد کرد . امروز نیز دقیقه شماری به وجود آمده است که روز دوشنبه را نشان می دهد .

 بعد از این لینک طی به روز رسانی این شرکت بیان کرد که سه معرفی دیگر را مد نظر دارد که یکی از این ها همان Steambox است که بر پایه سیستم عامل لینوکس ساخته شده ؛ حال دو معرفی دیگر چیست ؟ در این لینک سه گزینه خالی وجود دارد که بی شک یکی از آن ها مربوط به استیم باکس است ! در مورد دو گزینه دیگر نیز بسیاری از خبرگذاری ها بر این باورند Valve در روز دوشنبه بلاخره Half Life 3 را به همراه موتور به روز شده خود یعنی Source Engine 2 معرفی خواهد کرد . و برخی دیگر نیز Left 4 Dead 3 را گزینه معقول تر می دانند ، هر چه هست باید تا روز دوشنبه صبر نمود و دید آیا بالاخره Half Life 3 معرفی میشود یا خیر ؟!

همچنین کمپانی Valve رسما از سیستم عامل جدید خودش که برپایه Linux OS ساخته شده پرده برداری کرد اسم این سیستم عامل Steam OS هست و خبر خوب در مورد اون اینه که به صورت مجانی قابل استفاده خواهد بود . Valve ادعا میکنه که در این سیستم عامل به افزایش عملکرد قابل توجهی در پردازشهای گرافیکی دست پیدا کرده که اون رو از سیستم عاملهای دیگه برای گیمرها جذاب تر میکنه . هنوز تاریخ معینی برای دانلود این سیستم عامل منتشر نشده ولی Steam OS یکی از سه اطلاعیه ای هست که قراره کمپانی VALVE در هفته جاری منتشر کنه !

آیا به نظر شما بالاخره شاهکار هالف لایف منتشر میشود و پایانی بر ۳ گانه خواهد بود ؟ آیا سیستم عامل Steam OS باعث محبوبیت بیش از حد Valve در نزد گیمر ها خواهد شد ؟

علیرضا احمدی

عاشق هیلو و مستر چیف و ایکس باکس !

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *