اسامی رشته کاردانی حرفه‌ای کارگردانی و طراحی بازی‌های رایانه‌ای سال ۹۲ اعلام شد

اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان رشته کاردانی حرفه‌ای کارگردانی و طراحی بازی‌های رایانه‌ای دانشکده گیم  را سازمان سنجش اعلام  کرد.
به گزارش معاونت ارتباطات بنیاد ملی بازی های رایانه ای، سازمان سنجش آموزش کشور روز شنبه ۲۴ اسفندماه اسامی نهایی پذیرفته‌شدگان کد رشته محل‌های متمرکز دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای (ناپیوسته) بهمن ماه سال ۱۳۹۲ دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی را اعلام کرد و در این بین، تعدادی از اسامی پذیرفته شدگان رشته کاردانی حرفه ای کارگردانی و طراحی بازی های رایانه ای  دانشکده گیم نیز وجود دارد.
براساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هریک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی دوره‌های یادشده، از بین داوطلبانی که حد نصاب لازم را کسب کرده‌اند، براساس ظرفیت‌های اختصاص یافته  به کدرشته محل‌های انتخابی، گزینش انجام و فهرست اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج شده است.
بر اساس این گزارش، پذیرفته شدگان در روزهای دوشنبه  و سه شنبه  26 تا  27 اسفندماه با در دست داشتن مدارک زیر و با توجه به کدرشته محل قبولی، به نشانی تعیین شده در جدول شماره ۶ دفترچه راهنمای دوره های مذکور، به مرکز آموزشی مراجعه کنند.
مدارک مورد نیاز برای ثبت نام داوطلبان شامل: تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت، تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت، ۶ قطعه عکس تمام رخ ۴×3 تهیه شده در سال جاری و اصل مدرک دیپلم،  اصل مدرک فوق دیپلم یا کاردانی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی مورد تایید شورای عالی انقلاب فرهنگی و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و یا آموزشکده های فنی و حرفه ای وزارت آموزش و پرورش و مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند ۳-۲ (مقررات وظیفه عمومی) مندرج در صفحه ۳ دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مشخص نماید (برای برادران) است.
همچنین برای نخستین بار، رشته های بازی های رایانه ای به صورت نیمه متمرکز با انجام مصاحبه علمی اقدام به پذیرش دانشجو در مرکز علمی کاربردی بنیاد ملی بازی های رایانه ای انجام شده است. در مصاحبه علمی به توانایی های داوطلبین توجه می شود که از این جمله می توان به  سابقه آشنایی به سبک های بازی های رایانه ای و اطلاعات عمومی مرتبط، تسلط به نرم افزارهای مورد نیاز در ساخت بازی های رایانه ای، آشنایی نسبی با زبان انگلیسی اشاره کرد.
دانشکده گیم بنیاد ملی بازی های رایانه ای از سال ۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده و ۸۰ دانشجو در این مجموعه آموزش عالی  مشغول به تحصیل هستند.

منبع : سایت رسمی ینیاد ملی بازیهای رایانه ای

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. ryse گفت:

    من که شرکت نکردم :D
    ایشالله موفق باشن ;)

  2. خشایار گفت:

    اینا آزمون ورودیشون کی بوده ؟

    چه درس هایی رو برای ورود امتحان بدن ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *