استیم شلوغ تر از همیشه | ۸ میلیون کاربر در حال بازی کردن با استفاده از نرم افزار استیم میباشند

a50976_steam.jpg

استیم یکی از محوری ترین و مهم ترین نرم افزار ها و رابط کاربری برای PC میباشد که به کاربران این اجازه را میدهد تا بتوانند به وسیله ی امکاناتی که در اختیارشان قرار میدهد بازی هایی که قسمت آنلاین دارند را انجام دهند . روزانه میلیون ها نفر در حال استفاده از این نفر افزار برای انجام بازی های آنلاین میباشند . 

با فرارسیدن فصل تابستان استیم تصمیم به این گرفت تا تخفیفت عمده ای بر محصولات خود بزند تا شاید طرفداران و مشتریان بیشتری پیدا کند . این فرصت میتواند فرصت بسیار مناسبی نیز برای گیمر ها باشد تا بتوانند بازی های مورد علاقه ی خود را با قیمتی کمتر دریافت کنند . خوشبختانه با توجه به کاهش قیمتی که انجام شده است استیم موفق شد تا رکورد جدیدی برای خود ثبت نماید . امروز یکی از شلوغ ترین روز ها در شبکه ها و سرور های قدرتمند استیم است . با توجه به اینکه کم کم داریم به آخر تخفیفات تابستانی این محصولات نزدیک میشویم برخی از بازی ها فروش بسیار زیادی داشته اند که این عامل به خودی خود باعث شده تا شبکه های استیم به اوج شولوغی خود برسند. آخرین آماری که از کاربران حاضر در استیم اعلام شد ۸ میلیون نفر بود که میتوان این را به خودی خود یک موفقیت بزرگ برای Pc و نرم افزار استیم به شمار آورد . 

یکی دیگر از عواملی که باعث شده  است تا این نرم افزار طرفداران زیادی را به خود جذب کند, بازی های Free to Play هستند یعنی بازی هایی که میتوانید فقط با ثبت کردن آنها در اکانت خود به صورت رایگان به بازی کردن آنها بپردازید . 

نظر شما راجع به شبکه های قدرتمند استیم چیست ؟

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. مهدی گفت:

    رفیق برای خرید بازی باید یه حساب خارجی داشته باشیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *