اطلاعاتی از روش تحقیقاتی راکستار برای ساخت شخصیت های GTA V

روش تحقیقاتی راکستار برای ساخت شخصیتهای GTA V در ۱۰۰ روز انجام شد به طوری که کارمندان راکستار با عوامل اف بی ای – اعضای سابق مافیا و چندی دیگر به گفتگو پرداختند این اطلاعات را سم هوسر نویسنده بازی gta v و مدیرعامل شرکت راکستار بیان کرده است.

آقای سم هوسر در مصاحبه ای که با روزنامه گاردین داشته در اینباره توضیحاتی داده که از این قرار است:

وجود ۳ شخصیت در بازی به ما اجازه میدهد تا داستان متنوعی را داشته باشیم.به طوری که به نظر می رسد این جنایتکاران همه چیز را به آسانی انجام می دهند و همگی شخصیت متفاوتی دارند.

درباره مشکلات پدرانه مایکل از او سوال شد و او پاسخ داده  که:

یکی از دوستان ما که چنین شخصیت بازنشستگی داشته این ایده را از او الهام گرفتیم و واقعا خیلی بد است و شما هرگز چنین کاری انجام ندهید و اگر واقعا دربازی مشاهده کنید ارتباط بدی بین پدرو مادر و فرزندان جاری است که خوب نمی باشد.

سم در ادامه افزود که :

ما حداقل ۱۰۰ روز و احتمالا بیشتر برای تحقیقات در خیابانهای لس آنجلس به سفر تحقیقاتی پرداختیم.این درحالی است که در خارج از خانه با مردم و پلیس های عجیب و غریب اطرف ما به گفتگو و تحقیق پرداخته ایم.ما حتی برای این کار با عوامل اف بی ای – اعضای مافیا-گانگسترهای خیابانی که زبانی عامیانه داشته اند – حتی به یکی از زندانها و مردم فقیر که واقعا ناراحت کننده هستند به گفتگو و تحقیق درباره آنها پرداختیم.

این طور که از سخنان سم هوسر پیداست ما در بازی gta v با فرهنگ های مختلف امریکایی روبه رو خواهیم بود. این بازی قرار است در ۱۷ سپتامبر برای پلتفرم ps3,xbox 360 توسط شرکت راکستار منتشر گردد.

 

میلاد جهاندار

من میلاد جهاندار هستم تجربه خبرنگاری در چند سایت رو دارم و عاشق گیمرهای عزیز که به گیم علاقه زیادی دارن.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *