اطلاعاتی از DLC جدید بازی Battlefield Hardline منتشر شد

منتظر یک افزونه رایگان در ماه ژانویه باشید

اخرین نسخه از سری بازی محبوب Battlefield عنوان Battlefield Hardline میباشد که حتی یک نسخه فرعی هم به حساب می اید و در این نسخه شما از میدان های جنگ بزرگ بین کشور های فاصله میگیرید و داستان بازی را با پلیس ها و قاچاقچیان در داخل شهر دنبال میکنید. این نسخه از بازی با استقبال خوبی از منتقدان مواجه نشد و توانست متای ۷۳ را کسب کند که برای این سری بازی مشهور نا امید کننده است. همچنین این بازی نتوانست مثل نسخه های قبلی موفقیت و محبوبیت برای EA به ارمغان بیاورد، حال دیگر این شرکت به فکر نسخه بعدی این سری و در حال کار بر روی ان است.

به تازگی EA در مرود عنوان Battlefield Hardline اطلاعاتی از قبیل منتشر شدن DLC جدیدی برای ان در ماه ژانویه، یعنی اولین ماه سال جدید منتشر کرده است. کمپانی EA هنوز تاریخ دقیقی در این ماه اعلام نکرده است ولی ویژگی های این DLC منتشر شده اند که در ادامه میتوانید مشاهده کنید:

  • Four massive maps: Pacific Highway, Double Cross, Train Dodge, and Diversion
  • New game mode: Capture the Bag
  • ۴ new vehicles
  • ۳ new weapons for the Mechanic Class
  • One new gadget and a new melee weapon
  • ۴ new Legendary Camos

همان طور که در متن زبان اصلی دیدید، ۴ نقشه جدید و بزرگ به بازی اضافه میشود که نام های انان در متن قابل مشاهده است، حالت جدید و ۴ وسیله نقلیه جدید به Battlefield Hardline اضافه میشود که در نوع خودش میتواند جذاب باشد. البته ۳ سلاح جدید و یک سلاح گرم و یک ابزار جدید به بازی افزوده میشود. البته چهار Camos افسانه ای هم در بازی حضور خواهند داشت.

همچنین EA اعلام کرده است که این DLC برای تمامی بازیکنان رایگان خواهد بود و به زودی جزئیات بیشتری از ان منتشر میشوند.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *