اطلاعات جدیدی از Sleeping Dogs: Definitive Edition منتشر شد|طول دید بیشتر،رزولوشن ۱۰۸۰p

sleepingdogscoming_1234564_650x

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

امروز کمپانی Square Enix در فروم رسمی خود اطلاعات جالبی را از جدیدترین عنوان بازسازی شده خود یعنی Sleeping Dogs: Definitive Edition منتشر کرد که به نظر می رسد تجربه این عنوان بر روی کنسول های نسل جدید حس و حال خاصی خواهد داشت.مدیر بخش اجتماعی کمپانی Square Enix طی پستی اطلاعاتی را از پیشرفت های گرافیکی این نسخه از بازی را منتشر کرد.

ما رزولوشن کلی بازی را پیشرفته تر کرده ایم پس این نسخه با رزولوشن خالص ۱۰۸۰p اجرا خواهد شد.تکسچرهای طبیعی تر شده و در طول دید نیز تاثیر بسزایی داشته اند و اجسام را واقعی تر نمایان می کنند.همچنین یک مه زیبا نیز برای شهر هنگ کنگ مرطوب تهیه دیده شده است تا این بازی به خوبی بتواند با مخاطب ارتباط برقرار کند.

او همچنین در ارتباط با پیشرفت های گیم پلی این چنین گفت:

تغییرات جزئی در گیم پلی این نسخه اعمال شده است اما سعی کرده ایم تا هسته های گیم پلی نسخه اصلی را تغییر ندهیم پس شما شاهد تغییرات زیادی در اینباره نخواهید بود.سطح سختی بعضی از قسمت های بازی تغییر داده شده است و در بخش مبارزات نیز تغییرات کمی ایجاد شده است.دوربین بازی،وسایل نقلیه و فیزیک بازی نیز دچار تغییرات جزئی شده اند.

Sleeping Dogs: Definitive Edition در تاریخ ۱۴ اکتبر سال جاری تنها برای کنسول های نسل بعدی منتشر خواهد شد.

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۶ پاسخ‌ها

  1. ABS92 گفت:

    ممنون بابت خبر.
    مگه قرار نبود برای پی سی هم بیاد؟

  2. ali گفت:

    نسخه اولیه که واسه ۳۶۰ بود به چه رزولیشنی اجرا میشد؟؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *