اطلاعات جدیدی از بازی Hunt: Horrors of the Gilded Age منتشر شد + تصاویر جدید از بازی

Hunt: Horrors of the Gilded Age یکی از بازی هایی بود که با نمایش خارق العاده ی خود در E3 2014 شمار زیادی از تماشاچیان حاضر در جمع را به وجد آورد . این بازی یکی از جدید ترین ip های استدیوی معروف کرایتک است که قرار است با موتور گرافیکی Cry Engine نیز ساخته شود . در بازی شما وظیفه ی هدایت فرد یا افرادی را دارید که باید برای نجات جان خود با موجودات اهریمنی خاصی مبارزه کنید .

یکی از مزیت های بسیار خوب بازی قابلیت تنظیم یا عوض کردن شخصیت های بازی است که کار کردن با این سیستم گیم پلی بازی بسیار هم آسان است . طبق آخرین گفته های سازندگان بازی گیم پلی بازی ترکیبی موفق از دو بازی مشهور در این سبک است یعنی دو بازی Left 4 Dead و Resident Evil 4 .  نکته ی بعدی که راجع به سازندگان این بازی مطرح است این است که کار ساحت این بازی به گروه سازنده ی بازی معروف Darksiders محول شده است و هم اکنون این گروه در حال توسعه ی این بازی میباشد . 

فضا های تاریک و خوف ناک بازی باعث شده اند تا این بازی در سبک خودش بتواند موفق تر عمل کند و باعث میشود حس ترس خیلی آسانتر به بازیباز منتقل شود . تنوع کاراکتر های بازی مخصوصا شخصیت های اصلی بازی خیلی خوب کار شده است و بگونه ای نیست که باعث خستگی شود . 

در ادامه میتوانید تصاویر جدیدی که از این عنوان منتشر شده است را مشاهده کنید .

 

 

 

 

نظر خود را در مورد این بازی با ما در میان بگذارید .

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. محمد عبداللهیان گفت:

    این غول بیابونیا کجا بودند . چقدر زشتند . خودم با Sniper مغزشونو میزنم . ممنون .

  2. Arno گفت:

    از وقتی THQ ورشکسته شدو کرای تک خریدش دیگه عنوانی ازش دیده نشد تا الان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *