انتشار نخستین تریلر بازی افسانه ملک محمد: سیب طلایی

امروز و پس از مدتها تلاش بالاخره اولین تریلر افسانه ملک محمد آماده ی شانترا میباشد که لازم به این توضیح است که این ویدئو از محیط داخل بازی ضبط شده که به  صورت سینماتیک اینتراکتیو می باشد. تیم حاظر در حال ساخت مرحله اول از چهار مرحله بازی می باشد که به زودی گیم پلی از  این قسمت آماده پخش خواهد شد .

محیط و المان های ساخته شده در این بازی و بافت های به کار رفته در آنها با کیفیت مطلوب ایجاد  شده و سعی در بهینه شدن تصویر برای رضایت خاطر بازیکن شده است. گیم پلی بازی به دو صورت مبارزات دو یا چند نفره و سینماتیک اینتراکتیو می باشد .داستان بازی برگرفته از داستان های  کهن ایرانی بوده و برای بهتر و هیجان انگیز تر شدن بازی تغییراتی در روند داستان داده شده است .

در آخر این نکته شایان ذکر است که ساخت یک بازی بالاخص بازی اکشن ماجرایی ، به توان بسیار بالا چه از نظر مالی و چه از نظر فنی و هنری نیاز دارد و متاسفانه به علت نو پا بودن این صنعت در ایران نیاز به حمایت مالی و معنوی از طرف قشر مخاطب دارد. کما اینکه عده ای از دوستان از پائین بودن سطح کیفی و کمی بازی های رایانه ای در ایران گله دارند که این حق مسلم جوانان ایرانی است . اما با در نظر گرفتن این نکته که بازیی مانند God Of War که معرف بسیاری از گیم بازان کشورمان می باشد با بودجه ای  بالغ بر ۴۵ میلیون دلار تولید شده، که طبیعتا نتیجه آن ، بازی بسیار زیبا و پر مخاطب خواهد بود .

با این توصیف ، شرکت طرح برجسته با بضاعت مالی بسیار پائین سعی در تولید بازی ملک محمد با حداکثر کیفیت ممکن نموده و از همه عزیزان و بازی دوستان استدعا دارد که با حمایت معنوی خود در شبکه های اجتماعی و همچنین سایت های فروش اینترنتی مانند استیم ما را یاری دهند . با تشکر از همه عزیزان …

برای دانلود بر روی تصویر کلیک کنید…

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *