جاده زیر چرخ ماشین ها | Need For Speed Rivals در نگاه اول

 شاید کمتر کسی باشد که که با سری بازی های NEED FOR SPEED اشنایی نداشته باشد بازی که بیشتر ما گیمرها در سال ۲۰۰۲اولین سری این بازی را تجربه کردیم.بازی که باعث دگرگونی در سبک RACINGشد.سبکی که نیاز به جنون و سرعت دارد و اسم این بازی نیز مانند سبکش زیباست نیاز برای سرعت!!!!        

    

 

نام بازی:NEED FOR SPEED RIVALS

سبک:RACING

سازنده بازی:GHOST GAMES

ناشر:ELECTRONIC ARTS

تاریخ انتشار: NOVEMBER 2013 19

پلتفرم:pc/xbox360/ps3/ps4/xboxone

نگاهی به تاریخچه ی بازی:

اولین نسخه ی از سری بازی های NEED FOR SPEEDدر سال ۱۹۹۷روانه ی بازار شد.اسم اولین نسخه حرفه ایMOST WANTED بود که در سال ۲۰۰۲عرضه شد و گیمی متفاوت به حساب می امد.در سال بعد از اولین نسخه ی این بازی نسخه ی دیگری روانه ی بازار شد که ان هم عالی بود این نسخه از بازی دارای دوقسمت بود.

Underground 1.2که طرفداران منحصر به فرد خود را داشت.در سال های بعد نیز قسمتی دیگر روانه بازار شد که carbonنام داشت ان نیز نسخه زیبایی بود ولی بیش از حد اسان و دارای مراحل کمتری بود.در نسخه های بعدی شاهد درخشش چندان این نسخه بازی نبودیم زیرا بیشتر به سمت مسابقات رالی پیش رفت که باعث افت طرفداران بازی شد.سال بیش بود که تیم سازنده بازی مژده ای از نسخه ی جدیدMOST WANTED را داد که باعث شد مردم به شور بیایند ولی بر خلاف انتظارها چیزی شد یک بازی ضعیف نبود که باعث شد دوباره این بازی زیر سوال رود.

نگاهی به عنوان Need For Speed : Rivals :

جدیدترین نسخه ی این سری از بازی ها که مشهور به بازیNEED FOR SPEED:RIVELSاست هنوز وارد بازار نشده است ولی به گفته ی سازنده ی بازی این بازی به اصالت خود بر میگردد و دوباره شاهد مسابقاتی در سطح شهر خواهیم بود که معمولا اینجور سبک ها طرفداران بیشتری نسبت به رالی دارند و باعث میشود که گیمرها امیدی برای خرید این بازی داشته باشند.

داستان :

معمولا بازی های رالی و سبک هایی که در ان ماشین نقش اصلی را بازی میکند داستان خاصی را یدک نمی کشد بلکه بیشتر گیمرها دوست دارند فقط از گیم پلی و گرافیک بازی لذت ببرند که باعث میشود گیمر از داستان بازی که داستان خاصی نیست دور بماند.والی چیزی که در بیشتر بازی های ماشین سواری مشترک است تلاش برای دست یابی یه مقام بالاتر است.

گرافیک :

ما شاهد این بودیم که سری از بازی های NEED FOR SPEEDسال به سال دارای گرافیکی بهتر خواهد بود که نقطه ای مثبت برای این بازی به حساب می اید.به گفته ی سازنده ی بازی در این نسخه به حدی بر روی گرافیک ماشین ها چه از نظر مدل و چه از نظر گرافیک کار کرده اند که گیمر باورش نمیشود که دارد دوباره این سری از بازی ها را تجربه میکند.

 گیم پلی :

گیم پلی چیزی بسیار مهم در این سری از بازی هاست حتما میدانید که اگر بازی ماشین سواریی دارای گیم پلی ضعیف باشد باعث ضرر شرکت سازنده و از دست دادن طرفداران گیم میشود ولی اگر پیش کسی بگویید تا به حال ماشین سواری بازی کردی.اولین چیزی که به ذهن دوست شما خطور میکند اسم بازی NEED FOR SPEEDاست که نشانده ی گیم پلی فوق العاده ی این بازی است که باعث به دست اوردن طرفدران سرسختی برای خود شده است پس این سری از بازی هایNEED FOR SPEEDنیز مانند قسمت های قبلی خود دارای گیم پلی فوق العاده است.

 امکانات دیگر .. :

شاید وقتی که  به بازی NEED FOR SPEEDفکر می کنید یاد توانایی اسپرت کردن ماشین می افتید که این امر در معروف شدن بازی بسیار موثر است.در بازی NEED FOR SPEEDفقط در چند نسخه ی اول ان شاد این امر بودیم ولی به گفته ی سازندگان بازی این بازی میخواهد دوباره به دوران اوج خود در قدیم برگردد ما نیز امید واریم که به این گونه باشد.

سخن پایانی نویسنده:

 سری بازی های  NEED FOR SPEED طرفداران خودرا دارد ولی در چندسال گذشته شاهد درخشش دوباره ی این بازی مانند گذشته نبودیم ولی تیم سازنده ی ان قول داده است که دوباره طرفداران خودرا جذب می کند.ایا واقعا بازی NEED FOR SPEEDدوباره به ریشه ی خود متصل می شود؟ایا دوباره شاهد راضی بودن طرفداران این بازی خواهیم بود؟

جواب این سوالات در ۴۹ روز دیگر معلوم میشود!!

 

امیر حسین

بنده امیرحسین محمدی هستم ساکن ایلام15سالمه الانم در خدمت شما دوستان عزیز گیمر نظر یادتون نره

شما ممکن است این را هم بپسندید

۱۴ پاسخ‌ها

  1. خیلی عالی بود امیر جان.امیدوارم بتونیم در کنار هم میهن گیمی موفق تر و بهتر از همیشه رو داشته باشیم.ممنون بابت مقالت :yes:

  2. mahdavi گفت:

    niceeeeeeeeeeeee

  3. Shayan.WD گفت:

    فوق العاده بود

  4. میلاد جهاندار گفت:

    خیلی خوب بود آفرین.

  5. sohrab گفت:

    عالی فقط اینکه اولین نسخه NFS 1 بود که حدود سال های ۱۹۹۶ یا ۱۹۹۷ منتشر شد و Most wanted محصول سال ۲۰۰۵ است و چهارمین یا پنجمین نسخه این بازی بود .

    در کل بسیار عالی بود و فوق العاده . لطفا ادامه دهید :-D

    • امیر حسین محمدی گفت:

      بنده از نظر حرفه ای حساب کردم و اینم به شما بگم که نسخه ی اصل most wantedدر سال۲۰۰۲عرضه شد اونی که در سال۲۰۰۵عرضه شد یه نسخه ای بود که امکانات بیشتری داشت ولی ممنون که با دقت مقاله ی بندرو مطالعه کردید

  6. sohrab گفت:

    بازی ریسینگ رو دست NFS نبوده و نخواهد بود . :-)) :-))

  7. سیاوش تنها گفت:

    خوب بود موفق باشی

  8. aine frosh گفت:

    خیلی خیلی عالی و زیبا بود !
    بیصبرانه منتظر اومدنش هستم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *