بازی World of Speed توسط استدیو Slightly Mad معرفی شد

استدیو Slightly Mad که در حال حاضر در حال کار بر روی بازی Project Cars است،بازی جدید خود را که World of Speed نام دارد معرفی کرده است.این بازی یک بازی MMO است که بر روی پلتفرم PC منتشر می شود و بسیار خوب هم به نظر می رسد و در حال توسعه توسط تیمی است که عنوان Need for Speed: Shift را در کارنامه خود دارند.

به عنوان یک MMO،بازی World of Speed برای تیم سازنده آن به عنوان یک ریسینگ منحصر بفرد مهم است.بازیکنان دارای نقش های مخصوص و مختلفی هستند و همچنین ماموریت های این بازی نیز به صورت اتفاقی انتخاب می شوند.شیوه ی بازی کردن شما نیز به صورت کاملی به شما بستگی دارد ولی این ایده به بازیکنان اجازه می دهد تا با یکدیگر بازی خود را رونق دهند و همچنین برای رسیدن به صدر جدول نیز مبارزاتی داشته باشند.

این بازی هنوز هم به صورت کاملی مسابقه ای است و دارای مد های مختلف با نام های Freeway Pursuit, Capture the Flag, Drift و تعدادی مد دیگر است که با دوستان خود انجام می دهید.هنوز اطلاعات جزئی تری از بازی منتشر نشده است ولی تا جایی که می دانیم در حال حاضر در مرحله بتا قرار دارد و این نسخه آن در سال جاری منتشر می شود.برای اخبار بیشتر نیز با ما تا هفته های دیگر همراه باشید.

در ادامه میتوانید شاهد تصاویر اولیه این بازی باشید…

سید عباس برسی زاده

I think about all of us walking our own green mile each in our own time.but ohh God,sometimes the Green Mile seems so long.

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. ABS92 گفت:

    بسیار هم عالی.عجب گرافیکی داره.منتظریم ببینیم چی از آب درمیاد

  2. متین نصیری گفت:

    واقعا بازی فوق العاده ای هست، گرافیکش که حرف نداره امیدوارم گیم پلی خوبی هم داشته باشه… ولی خیلی خوبه که انحصاری پی سی هم هست D:

  3. چه خوبه اگه انحصاری pcبمونه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *