با تصاویر هنری Assassin’s Creed Syndicate بیشتر آشنا شوید

آیا می خواهید چند تا از تصاویر هنری زیبای عنوان Assassin’s Creed Syndicate را ببنید؟! قبل از اینکه به شما چند تا بهترین تصاویر هنری این عنوان را نشان می دهیم، قصد داریم تا شما را کمی با خالق این تصاویر آشنا کنیم.
یکی از بزرگترین عناصر پیروزی عنوان Assassin’s Creed Syndicate به تصویر کشیدن لندن در زمان ویکتوریا است البته ناگفته نماند که Fernando Acosta کسی است که بر روی این عناصر، طراحی کاراکتر، جزئیات سلاح ها و … کار کرده است، بنابراین زیبایی های این عنوان را مدیون او هستیم. در ادامه به شما چند تا از بهترین تصاویر هنری ساخته شده توسط او برای این عنوان را نشان خواهیم داد تا به مهارت او در زمینه خلق تصاویر هنری پی ببرید.

3_ACVI_FA_FightClub_001b-Copy 5c_ACVI_FA_env_bVictoriaEmbankment_PhoneBooth_001bb-Copy 8_ACVI_FA_env_The-Train-Raid_001b-Copy 14a_ACVI_facosta_env_Piccadilly-circus-_0001-Copy ACVI_FA_char_masterAssassin_male_003b-Copy

عنوان Assassin’s Creed Syndicate در ۲۳ اکتبر برای PlayStation 4, Xbox One, Microsoft Windows منتشر شده است و متا آن نیز ۴/۵ بوده است و این هفته نیز توانسته در صدر جدول پرفروشترین عناوین انگلستان قرار بگیرد. یکی از وسایل نقلیه ای که خیلی ها دوستداشتند تا در این فرنچایز بتوانند آنرا برانند بی شک کالسکه بوده است. خوشبختانه در این عنوان این امکان وجود دارد! البته خبر بد این است که در این عنوان بر خلاف سایر نسخه ها هیچ بخش مولتی پلیر وجود نخواهد داشت.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *