با لیست تروفی Mad Max همراه باشید

Mad Max عنوانی که بیشتر ما با فیلم آن آشنا هستیم، همانطور که در جریان هستید عنوان این فیلم به صنعت گیم پا گذاشت و تریلر های آن نیز حسابی غوغا کرد و خیلی ها را جذب خود کرد، بعد از این همه غوغا حال قرار است تا به انتشار برسد اما قبل از انتشار می خواهد از ۵۰ تروفی که با خود به یدک می کشد نیز پرده برداری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

عنوان کمپانی Avalanche Studios تنها ساعاتی تا عرضه مانده است، در این راستا لیست تروفی ها این عنوان منتشر شد تا طرفداران را حسابی وادار به خرید این عنوان کند زیرا هر یک از این تروفی ها چالش بر انگیز اند. Mad Max با خود ۵۰ تروفی را به یدک می کشد، بخش از این تروفی ها به تجربه کامل بخش داستانی این عنوان مربوط می شود و برخی دیگر نیز مربوط به انجام کار های دیگر می شود مثلا یکی از این تروفی ها Maximum نام دارد و این به این معناست که شما باید همه مهارت های کاراکتر اصلی بازی را ارتقا دهید تا این تروفی برای شما باز شود.

Mad Max از روی فیلم معروفی با همین نام در دست ساخت است و امیدواریم که همانند فیلم خود حسابی غوغا کند. Mad Max چند ساعت دیگر برای PC، PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد. نقد های این عنوان نیز به زودی منتشر خواهد شد.

mad01

mad02

mad03

mad04

mad05

mad06

mad07

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *