با مقایسه گرافیک دو نسخه Xbox 360 و Xbox One عنوان Rise of the Tomb Raider همراه باشید

تفاوت را احساس کنید. کاملا معلوم است که نسخه Xbox 360 این عنوان از نسخه Xbox One کم جزییات تر است اما به هر حال کمپانی سازنده Rise of the Tomb Raider تصاویری از مقایسه این دو نسخه منتشر کرده تا پی ببریم که این تفاوت تا چه حدی است. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

به تازگی تصاویری از مقایسه گرافیک دو نسخه Xbox One و Xbox 360 عنوان Rise of the Tomb Raider منتشر شده است. جالب است بدانید که نسخه Xbox 360 این عنوان به طور انحصاری توسط کمپانی Nixxes Software ساخته شده است البته نسخه Xbox One این عنوان توسط خود کمپانی Crystal Dynamics ساخته شده است. در ادامه می توانید تصاویر مقایسه گرافیکی این دو نسخه را مشاهده کنید (تصاویر سمت چپ مربوط به نسخه Xbox One و تصاویر سمت راست مربوط به نسخه Xbox 360) :

RoTT-Compare_360_001 RoTT-Compare_XBO_001

 

RoTT-Compare_360_002 RoTT-Compare_XBO_002

 

RoTT-Compare_360_003 RoTT-Compare_XBO_003

Rise of the Tomb Raider در ۱۰ نوامبر در شمال آمریکا و در ۱۳ نوامبر در اروپا برای Xbox One و Xbox 360 منتشر خواهد شد. Rise of the Tomb Raider در اوایل ۲۰۱۶ برای PC و در تعطیلات ۲۰۱۶ برای PS4 منتشر می شود. نسخه قبلی فرنچایز Tomb Raider در سال ۲۰۱۳ برای Microsoft Windows ,OS X ,PlayStation 3 ,PlayStation 4 ,Xbox 360 و Xbox One منتشر شد و با نمرات خوبی نیز روبرو شد و حسابی کولاک کرد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *