تاریخ انتشار بازی Dark Souls 3 مشخص شد

این بازی طرفداران خاص خودش دارد، کسانی که عاشق هیجان ، خطر و خونریزی هستند. حال این خبر هم می تواند بد باشد برای طرفداران این سری هم خبری خوش، قبلا نیز طبق اعلام Bandai Namco ناشر بازی Dark Souls 3 قرار بود این عنوان در ماه آوریل منتشر شود، هم اکنون نیز تاریخ رسمی انتشار این عنوان اعلام شد. بازی Dark Souls 3 قرار است در ۱۲ آوریل ( ۲۴ فروردین ۱۳۹۵ ) در شمال آمریکا، اروپا و جنوب آمریکا در دسترس قرار بگیرد. هرچند ژاپنی ها می‌توانند این بازی را در تاریخ ۲۴ مارس تجربه کنند.

عنوان دارک سولز ۳ قرار است در سه نسخه متفاوت منتشر شود که در کنار نسخه معمولی، نسخه های The Day One Edition و Collector’s Edition نیز وجود خواهند داشت. قیمت این دو نسخه به ترتیب ۵۹.۹۹ دلار و ۱۲۹.۹۹ دلار اعلام شده که تفاوت آن ها در تجهیزات موجود در داخل بسته‌ی بازی می‌باشد. در نسخه Collector’s Edition کتاب هنری ، بسته های الحاقی رایگان و نقشه کامل بازی موجود است ولی در نسخه روز اول انتشار فقط بسته های الحاقی که قرار است منتشر شوند در بسته بندی وجود دارد.

همانطور که در این خبر نیز بیان کردیم این عنوان آخرین نسخه از سری محبوب دارک سولز است که آن را می‌توان پایانی بر این فرنچایز دانست.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. دانیال نوائیان گفت:

    باز هم یه چالش جدید رو سخت ترین بازی دنیا ! منتظریم … :yes:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *