تاریخ انتشار عنوان Dark Souls II مشخص شد | اطّلاعات نسخه ی کنسولی و نسخه ی PC | تصاویر نسخه های ویژه

تاریخ انتشار عنوان Dark Souls II از طرف سازنده این عنوان یعنی From Software و ناشر آن یعنی Namco Bandai Games اعلام شد. این بازی در اوایل سال ۲۰۱۴ بر روی کنسول های Xbox 360 و PS3 منتشر می شود.

این عنوان در تاریخ ۱۱ مارچ ۲۰۱۴ در آمریکای شمالی،در ۱۴ مارچ در اروپا و در ۱۳ مارچ در ژاپن منتشر می شود. کارگردان این بازی در صحبتی با سایت Eurogamer گفته است که نسخه ی PC این عنوان هنوز تکمیل نشده است و تاریخ مشخٌصی ندارد.

Yui Tanimura کارگردان این بازی:

ما هنوز در حال کار کردن بر روی این عنوان هستیم تا انتخابات بیش تری را در بازی در اختیار بازیکنان قرار دهیم. برای نسخه ی PC این عنوان،ما می گوییم مارچ. ما تمام تلاش خود را برای PC و کنسول ها انجام می دهیم. دلیل این که تاریخ مشخٌصی وجود ندارد این است [نسخه ی PC] این است که ما در حال کار کردن بر روی آن هستیم تا نسخه ی PC بازی را بهینه کنیم.

او در ادامه گفت:

 در اوّلین بازی Dark Souls ، تیم ما در ابتدا کار خود را با نسخه های کنسولی شروع کرد و وبه همین علّت بود که تیم نتوانست انتخابات زیادی را برای این بازی قرار دهد تا Resolution و غیره را بهینه تر کند. ولی در Dark Souls II تیم ما در حال کار کردن بر روی نسخه ی PC و نسخه ی کنسول ها به صورت هم زمان هستند پس دیگر مشکلی بوجود نمی آید که چقدر این بازی در روز اوّل بهینه خواهد بود.

هم چنین تصاویری از دو نسخه ی ویژه ماه مارچ منتشر شد. نسخه ی Collector's Edition حاوی محتوای اضافه زیادی نظیر:۳۰cm knight figurine, an exclusive hardcover art book, a full-colour fabric map, soundtrack and metal case است.

هم چنین در نسخه ی Black Armour Edition نیز metal case و the soundtrack وجود دارند.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *