تاریخ انتشار قسمت چهارم Life is Strange مشخص شد+لانچ تریلر | فروش یک میلیونی عنوان

از انتشار قسمت سوم بازی Life is Strange، خبر قابل توجهی از این عنوان منتشر نشده بود تا اینکه امروز Dontnod -سازنده بازی- تاریخ انتشار قسمت چهارم را مشخص کرد و هم چنین لانچ تریلر این قسمت را منتشر کرد. برای اطلاعات بیشتر و مشاهده تریلر در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

قسمت چهارم بازی Life is Strange در بیست و هشتم ژوئیه(مصادف با ۶ مرداد ۱۳۹۴) منتشر خواهد شد و در دسترس همگان قرار خواهد گرفت.

به تازگی تعداد فروش این عنوان، به عدد یک میلیون نسخه رسیده است و این تعداد فروش برای عنوانی قسمتی بسیار خوب می باشد. Dontnod امیدوار است تا فصل بعدی این عنوان را با شخصیت ها و دنیایی جدید بسازد و با توجه به فروش این عنوان تا به حال، ممکن است فصل دوم این عنوان نیز ساخته شود.

در لانچ تریلر قسمت چهارم می بینیم که Max -شخصیت اصلی بازی- به یافتن واقعیت درباره ناپدیدی Rachel Amber نزدیک تر می شود و هم چنین متوجه عواقب ناگوار تغییر گذشته می شود و خواهد دانست که تغییر گذشته منجر به اتفاقات بدی خواهد شد. تحقیقات او در مورد ناپدید شدن Rachel Amber او را به یک نتیجه گیری هیجان انگیز نزدیک می کند، در حالی که او Dark Room (اتاق تاریک) را می یابد.

شما را دعوت به دیدن لانچ تریلر قسمت چهارم Life is Strange می کنیم.

[aparat id=”wxkUn”]

دانلود تریلر

قسمت چهارم بازی Life is Strange با نام Darkroom هفته بعد در بیست و هشتم ژوئیه(مصادف با ۶ مرداد ۱۳۹۴) برای کنسول های نسل هفتم، هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

 

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *