تاکنون بیش از ۵ میلیون اکانت در Final Fantasy XIV ساخته شده است

عنوان Final Fantasy XIV: A Realm Reborn در سراسر جهان کولاکی به پا کرده. در این عنوان چیزی حدود ۵ میلیون اکانت ثبت نام شده که این واقعا شگفت انگیز است. برای کسب اطلاعات بیشتر با میهن گیم همراه باشید.

شعبه ژاپن کمپانی Square Enix امروز اعلام کرد که در حال حاضر بیش از ۵ میلیون اکانت در عنوان Final Fantasy XIV: A Realm Reborn ساخته شده است. از زمان عرضه این عنوان برای رایانه شخصی، پلی استیشن ۳ و پلی استیشن ۴ تاکنون این تعداد افراد از سراسر جهان به دنیای این عنوان پا گذاشته اند. این عنوان تاکنون در ژاپن، چین، اروپا و شما آمریکا به انتشار رسیده است و صد در صد با عرضه در کره جنوبی تعداد اکانت ها افزایش نیز می یابد.

احتمال می رود که با جشن دومین سالگرد این عنوان یعنی در ۲۷ آگوست با عرضه این عنوان در کره جنوبی روبرو باشیم. خیلی از افراد با خود می گفتند که اصلا امکان ندارد که این تعداد افراد در این عنوان ثبت نام کنند و این واقعا جای تحسین دارد. Final Fantasy XIV: A Realm Reborn یک بازی کاملا آنلاین که برای هر بار استفاده باید کد آنرا خریداری کنید، این به این معناست که شما با خرید این عنوان همیشه نمی توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

بلکه با خرید هر یک از این کد ها به مدت محدودی مثلا ۳۰ یا ۶۰ روز می توانید به این عنوان دسترسی پیدا کنید که این واقعا ایده خوبی به نظر نمی رسد.

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *