تریلر های کنفرانس Electronic Arts در همایش E3 2015

شرکت Electronic Arts در همایش E3 امسال با دست پر به میدان آمد و طرفداران شرکت به وجد آورد. برای مشاهده تریلر ها در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

کنفرانس این شرکت با بازی مورد انتظار همه شروع شد; نسخه بعدی Mass Effect رونمایی گردید. تریلر معرفی این عنوان جدید را با هم می بینیم.

[aparat id=”6VsKE”]

دانلود تریلر

نسخه جدید با نام Andromeda معرفی گردید و وعده یک کهکشان جدید را می دهد که شما در آن می توانید به گشت و گذار بپردازید و با دشمنان خود بجنگید. این عنوان در تعطیلات میلادی سال بعد عرضه خواهد شد.

پس از این بازی جنگی، نوبت به بازی سرعتی Need for Speed می رسد.

[aparat id=”CwDqm”]

دانلود تریلر

نسخه جدید Need for Speed که یک ریبوت می باشد و بدون هیج پسوندی معرفی شده است، شامل شخصی سازی های فراوان برای خودروها می باشد تا بار دیگر این بازی را به اوج خود برگرداند. این عنوان در ۱۲ آبان سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

 پس از هیجان و سرعت، با بازی فانتزی Unravel می رسیم که می توانید تریلر معرفی آن را در زیر مشاهده بفرمایید.

[aparat id=”LcIJP”]

دانلود تریلر

بازی Unravel عنوان جدید و متفاوتی است که EA در کنفرانس خود از آن رونمایی کرد. در این بازی شما باید با استفاده از نخی که شخصیت بازی از خود ساطع می کند به اطراف بپرید و به جلو بروید. این عنوان برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

حال نوبت به جنگ زامبی ها و گیاهان می رسد.  تریلر گیم پلی Plants vs Zombies: Garden Warfare 2 را در زیر می توانید ببینید.

[aparat id=”tGbZK”]

دانلود تریلر

گیاهان و زامبی ها بار دیگر باز می گردند. در این نسخه گیاهان جدیدی اضافه شده و گیم پلی بازی تغییر یافته و به سوم شخص تبدیل شده است. این عنوان در بهار سال ۹۵ برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهند شد.

حال به بازی های ورزشی می رسیم. این بخش با تریلری از بازی NBA Live 16 آغاز می شود.

[aparat id=”0ehu2″]

دانلود تریلر

 در این ویدئو به اپلیکیشن جدید این بازی اشاره می شود که می توانید با آن از چهره خود تصویر برداری کرده و چهره خود را وارد این بازی بکنید. این عنوان در ۷ مهر سال جاری برای کنسول های نسل هشتم عرضه خواهد شد.

بازی ورزشی بعدی، FIFA 16 می باشد. با هم تریلر نمایش داده شده را می بینیم.

[aparat id=”T9WJe”]

دانلود تریلر

بازی FIFA 16 گرافیک جدیدی نسبت به نسخه قبل ندارد و تنها انیمیشن های آن طیبعی تر شده اند; اما با اضافه شدن تیم ملی زنان به این بازی، این عنوان بار دیگر غوغا کرده است. هم چنین به نظر می رسد که خالکوبی های بازیکنان در این عنوان موجود باشد.

پس از بازی های ورزشی، به بازی مورد انتظار Mirrors Edge: Catalyst می رسیم. تریلر نمایش داده شده این عنوان در زیر موجود می باشد.

[aparat id=”KE82S”]

دانلود تریلر

همانطور که در این تریلر مشاهده می کنیم، گرافیک بازی بسیار عالی به نظر می رسد و هم چنین محیط بازی بزرگتر شده است. داستان بازی نیز از همین الان بسیار مجذوب کننده است. این عنوان در ۱۴ اسفند سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر خواهد شد.

در پایان کنفرانس EA، شاهد بازی Star Wars: Battlefront هستیم.

[aparat id=”Zaktw”]

دانلود تریلر

با توجه به تریلر بالا، بخش چند نفره این عنوان بسیار هیجان انگیز می باشد. البته این ویدئو نسخه Alpha بازی را نشان می دهد، پس ممکن است تا انتشار بازی این عنوان تغییر بکند. این عنوان در ۲۶ شهریور سال جاری برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد.

نظر شما در مورد کنفرانس شرکت EA چیست؟ آیا مورد پسند شما واقع شد؟

Hazhir

دنیای اینترنت را چند سال پیش شناختم، به آن علاقه مند شدم و تا به حال در چندین وب سایت گیم فعالیت کرده ام. از بازی های ویدیویی لذت می برم و به تکنولوژی روز علاقمندم و خبرنگاری در زمینه گیم و ترجمه مطالب انگلیسی را دوست دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *