تصاویر اولیه منتشر شده از عنوان WWE 2K15

امروز شرکت ۲K منتشر کننده نسخه پیشین بازی یعنی ۲K14 دست به اقدامی زده و پنج تصویر از پنج شخصیت اولیه موجود در نسخه جدید بازی های WWE که در نمایشگاه E3 هم به آن اشاره هایی شد یعنی WWE 2K15 را منتشرکرد.

 

 

شرکت ۲K سازنده سری بازی های WWE که دارای سبک ورزشی/مبارزه ای دارند که نسخه پیشین آ ن با نام ۲K14 منتشر شد که طرفداران زیادی هم بدست آورد. اکنون این شرکت نسخه جدید آن را با نام ۲K15 معرفی کرد و اطلاعات اندکی از آن را در اختیار مخاطبان قرار داد.

شرکت ۲K همچنین این وعده را به ما داده که گرافیک این نسخه نسبت به نسخه پیشین بهبود های زیادی یافته و همچنین شخصیت هایی با مدل های جدید و گوناگونی اضافه شده و در بازی ما شاهد رویداد ها و حوادثی خواهیم بود که به زندگی واقعی آنها شبیه است.

از دیگر پیشرفت های نسخه جدید بازی نسبت به نسخه پیشین آن گزارشگری بازی هاست که دو گزارشگر با نام های Cole و King هر کدام بیش از ۳۰ ساعت دیالوگ و گفت و گو خواهند داشت که با این کار هوشمندانه شرکت ۲K دیگر مشکلات گزارشگری که در نسخه پیشین شاهد آن بودیم دیگر در نسخه جدید از آنها خبری نیست.

این پنج تصویر منتشر از بازی متعلق به پنج شخصیت با نام های "Bray Wyatt, Cesaro, John Cena, Hulk Hogan and Roman Reigns" است که در بازی حضورداشته و میتوانید این تصاویر را در ادامه مشاهده کنید:

 

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *