تصاویر و اطلاعات جدید از عنوان انحصاری Deep Down | سلاح Spear فوق العاده است !

به تازگی Sony Computer Entertainment ژاپن تصاویر  جدیدی را از عنوان انحصاری Ps4 یعنی Deep Down به همرا اطلاعات بسیار جالبی از چند سلاح و سپر که شما در بازی قادر به استفاده از انها هستید را به اشتراک گذاشته است.شما در بازی حق انتخاب دارید و میتوانید سلاح های خود را با توجه به موقعیت و دشمن خود تعویض کنید که هر کدام از سلاح های حاضر بازی مزیت ها و ضعف های بخصوصی را دارا هستند.در ادامه با معرفی سلاح ها همراه ما باشید :

 Spear ( نیزه ) یکی از اصلی ترین سلاح های شما در Deep Down برای جنگ با موجودات عجیب غریب ویا به عبارتی همان هیولا ها است.بزرگترین مزیت این سلاح سرعت بالا در استفاده میباشد به طوری که با ان میتوانید به چند قسمت حساس بدن دشمن خود ضربه برنید و انرا  knock Out کنید.

one handed sword یک سلاح دو کاره است به طوری که میتواند به عنوان یک سپر عمل کند و ضربه دشمن را دفاع کنید و همچنین در زمان واحد به او ضربه بزنید.این سلاح برای تازه کار ها بهترین انتخاب است و بهترین مزیت one handed sword نیز سرعت بالای ان به شمار میرود.

سومین سلاح نیز Two handed swords نام دارد.اصل اساسی این سلاح  قدرت است.ولی سرعت ان بسیار کمتر دو سلاح قبلی یعنی one handed sword و Spear میباشد.همچنین با این سلاح میتوانید ضربات کوچک دشمنان را دفاع و یک ضربه تمام کننده به ان وارد کنید.

در تصویر زیر نیز میتوانید چند مدل از زره هایی که در بازی فعال هستند را  نیز مشاهده کنید.Deep Down دارای چندین زره ابتدایی تا پیشرفته است که با توجه به پیشرفت شما در بازی میتوانید ان هارا انتخاب و در جنگ با هیولا ها استفاده کنید.

نظر شما در مورد این بازی چیست ؟

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *