تغییر اندازه صفحه به پورت PC بازی Final Fantasy XIII اضافه خواهد شد

 

چیزی که بیشتر از همه از پورت PC بازی Final Fantasy XIII برای طرفداران ایجاد ناراحتی کرده بود، قفل بودن بازی روی دقت تصویری ۷۲۰×۱۲۸۰ بود که به هر ترتیب به کمک مدی قابلیت تغیر اندازه صفحه به بازی اضافه گشت. با این وجود Square Enix قرار است به زودی و در قالب پچ تنظیمات گرافیکی و resolution اختیاری (۷۲۰p ,1080p و غیره) به بازی اضافه کند.

 

دو قسمت دیگر از سه‌گانه طولانی Final Fantasy XIII با نام های XIII-2 و Lightning Returns نیز قرار است به ترتیب دسامبر امسال و بهار ۲۰۱۵ منتشر شود و مشخص است که مشکل اندازه صفحه با آن دو بازی دیگر وجود نخواهد داشت.

 

از آن طرف ساخت Final Fintasy 15 برای کنسول های جدید همچنان ادامه دارد و کارگردان بازی، آقای Hajime Tabata، اخیرا گفته بود که «تقریبا» تاریخ انتشار بازی را مشخص کرده اند. بیش از ۸ سال از توسعه این بازی می‌گذرد و اگر Square عجله نکند، به همین شکل «تقریبا» فاینال فانتزی به تاریخ خواهد پیوست.

 

فرشاد خرمی

فعال در عرصه گیم عمدتا به عنوان خبرنگار. ژورنالیستی سایبر را به عنوان یک حرفه نگاه می کنم و مطالعات بسیاری در این زمینه داشته ام. همچنین تجربیات و اطلاعاتی در زمینه نقد و بررسی گیم و اصول و فنون آن دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

  1. علی رحمانی گفت:

    اگه اشتباه نکرده باشم این بازی سال ۲۰۰۶ فاینال فانتزی ۱۵ معرفی شد و از اون موقع تا حالا هوادارای بازی رو سر کار گذاشته.فکر کنم این بازی اصن هیچ وقت منتشر نشه!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *