تماشا کنید: تریلری از عنوان Yakuza 2 منتشر شد

Yakuza 2 Trailer

فرنچایز Yakuza یکی از محبوب ترین عناوین کنسول PlayStation میباشد. عنوانی که داستان آن در مورد مافیای کشور ژاپن و حوادث پیرامون آنها روایت میشود. فرنچایز Yakuza در کشورهای اروپایی و غربی نیز موفقیت های بسیاری را کسب نموده است و این در حالی است که از دوبله انگلیسی نیز برای این عناوین استفاده نشده است.

در حالی که ششمین نسخه از این سری پرطرفدار منتشر گردیده است. کمپانی Sega در حال بازسازی بازی Yakuza 2 برای کنسول PlayStation 4 میباشد. همان طور که میدانید نسخه اصلی این عنوان بر روی کنسول PS2 چندین سال قبل عرضه شده است و به زودی نسخه بازسازی شده آن از طریق فروشگاه PSN در دسترس دارندگان PS4 قرار خواهد گرفت.

نسخه ریمیک بازی Yakuza 2 توسط موتور Dragon در حال توسعه میباشد. موتوری که نسخه ششم بازی نیز بر روی آن ساخته شد. هم چنین بر روی شخصیت های بازی صداگذاری جدید صورت گرفته و سناریوهای جدیدی به بازی افزوده شده است.

عنوان Yakuza 2 در تاریخ ۷ دسامبر ۲۰۱۷ برابر با ۱۶ آذر ۱۳۹۶ برای پلتفرم PS4 در کشور ژاپن عرضه خواهد شد. هم چنین نسخه غربی این بازی در حال حاضر هیچ گونه تاریخ انتشاری دریافت نکرده است. لازم به ذکر است که نسخه غربی عنوان Yakuza 6 نیز با فاصله بیش از ۱ سال در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۱۸ برابر با ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ به صورت رسمی منتشر می شود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *