تماشا کنید: تریلری جدید از عنوان Need for Speed Payback منتشر شد

تماشا کنید: تریلری جدید از عنوان Need for Speed Payback منتشر شد

جدیدترین تریلر منتشر شده از بازی Need for Speed Payback شخصی سازی خودروها در این عنوان را نشان میدهد. همان طور که میدانید بازی Need for Speed Payback توسط استودیو Ghost Games در حال ساخت میباشد و سازندگان آن قول شخصی سازی گسترده ای را به طرفداران داده اند که تا به امروز در هیچ یک از عناوین Need for Speed سابقه نداشته است.

به گفته سازندگان شما تنها کاپوت یا چرخ ها را عوض نخواهید کرد بلکه میتوانید تمامی اجزا اتومبیل خود نظیر سیستم انتقال , چرخ دنده , پانل های جانبی , کیت بنده , موتور و بسیاری دیگر را به میل خود تغییر دهید. ارتقاء ماشین در Need for Speed Payback رابطه مستقیمی با مهارت های رانندگی شما در مسابقات دارد به صورتی که اگر پیروز شوید در انتها مسابقه میتوانید از بین ۳ کارت یکی را انتخاب کنید و از آن برای افزایش قدرت خودرو خود استفاده نمایید.

هم چنین میتوانید با جستجو در نقشه بازی خودرو های قدیمی و خراب را پیدا کنید و با تعمیر , شخصی سازی و ارتفاء آن از آن برای شرکت در مسابقات پیشرو استفاده نمایید. استودیو Ghost Games در این بازی سیستمی به نام vanity items را پیاده سازی نموده است که با آن میتواند دود تولید شده از چرخ های ماشین را به رنگ خاصی در بیاورید , میتوانید رنگ نیتروژن اتومبیل را تغییر دهید و میتوانید کارهای منحصربفردی را با خودرو خود انجام دهید.

عنوان Need for Speed Payback در تاریخ ۱۰ نوامبر (۱۹ آبان ماه) بر روی پلتفرم های PlayStation 4 , Xbox One و PC عرضه خواهد شد.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *