تهیه کننده Call of Duty:Ghosts درباره ی نسل بعد می گوید

احتمالا شما شنیده اید که عنوان Call of Duty:Ghosts، دهمین عنوان از سری Call of Duty امسال منتشر می شود و همین طور این عنوان بر روی نسل فعلی و نسل بعدی منتشر می شود. Mark Rubin تهیه کننده درباره ی انتقال به نسل بعد و موتور جدید بازی سخن گفته است که شما می توانید در ادامه سخنان او را مشاهده کنید.

صحبت های Mark Rubin با Joystiq:

ما میخواهیم که بازیکن متوجّه شود که این او هست که باید مبارزه کند و به سمت نسل بعدی کنسول ها برود و به عنوان سازندگان،ما باید این را تا جایی که می توانیم برای بازیکنان آسان کنیم.

و این به طوری عملی می شود که بازیکنان Call of Duty:Ghosts می توانند پروفایل خود را به هرجایی که انتخاب کنند برده و بازی کنند. پس اگر یک بازیکن،بازی خود را بر روی Xbox 360 شروع کند،آن ها می توانند به راحتی از پروفایل دوستشان در Xbox One استفاده کنند. این به طوری طرّاحی شده است که یک انتقال کامل و هموار باشد.

او در ادامه درباره ی Engine بازی گفت:

انجین جدید بازی در میان تمامی پلتفرم ها ارتباط برقرار می کند. این انجین فقط برای نسل بعد نیست،بلکه برای نسل فعلی نیز طرّاحی شده است.

امکانات زیادی به انجین جدید بازی Call of Duty:Ghosts اضافه گردیده است که شامل: شخصی سازی کارکتر بازی می شود که در گذشته این امکان وجود نداشت،همین طور از این امکانات می توان به وجود سربازان زن اشاره کرد.

در بازی طبیعت نیز به خوبی طرّاحی شده است و البتّه Mark Rubin اضافه کرد که بازی در نسل بعدی بسیار زیبا تر است و بافت ها با گرافیکی بالاتر هستند.

پس از رونمایی از Multiplayer این عنوان در این هفته،انتظار می رود از Call of Duty:Ghosts اخبار بیشتری را در Gamescom مشاهده کنیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *