حتی سونی نمیداند چرا PS4 فروش عالی داشته است!!

تعجب آقای yoshida از فروش PS4

هفته گذشته شرکت سونی در نمایشگاه gamescome اعلام کرد که حدود ۹ ماه از زمان انتشار PS4 میگذرد و طی این مدت این کنسول بیش از ۱۰ملیون نسخه فروخته است.

این عدد بزرگ تر از پیشبینی هر کس است و حتی رئیس شرکت جهانی سونی آقای Shuhei Yoshida نمیداند چرا این کنسول چرا این کنسول فروش بسار خوبی داشته.

Shuhei Yoshida در صحبت با سایت Eurogamer گفت:

این فروش فراتر از تصور ما بوده و ما خیلی خوشحال هستیم ولی من به شخصه کمی عصبی و دست پاچه هستم چون ما نمیفهمیم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادنه.

آقای Shuhei Yoshida گفت قبل از انتشار PS4 ما درخواست های بالایی داشتیم و حتی فهمیدیم بسیاری از کسانی که خواستار داشتن PS4 بودند اصلا طرفدار PS3 نبودند و حتی نه PS3 داشتند و نه هیچ یک از PS های نسل قبل را.

Shuhei Yoshida در مورد نگرانی فروش در آینده گفت:

به زودی زود ما با فروش  زیادی روبه رو شدیم و هوش ما به ما میگفت مانباید نگران فروش آینده باشیم؟؟ آیا ما داریم Hard coer ها رو خسته نیکنیم؟؟ اگه ما این همه نسخه به فروش برسونیم دیگه خریداری برای فروختن این کنسول ها به آن ها نخواهیم داشت. این یک چشم انداز واقعا وحشتناکی هست.

پس ما میخواهیم بفهمیم که خریدار ها چه کسانی هستند و چه کسانی از core gamers ضرورتی برای در نظر گرفترشون نیست چه کسانی کنسول نسل ۸ رو خریدن و برای چی اینکار رو کردن و با کنسول PS4 چیکار میکنند،و در آن موقعه هست که ما میتوانیم آینده ای روشن تر ساخت و نه این که فقط ترجیح داد به گفتن : وای ما کنسول های زیادی فروختیم و همچنین این کنسول ها به تک تک hard core فروخته شده. این این دقیقا کاری هست که ما انجام میدیم.

همچنین آقای Yoshida اضافه کرد که فعلا EA Access برای PS4 منتشر نخواهد شد و من نمیتونم دستور بدم تا این ویژگی برای PS4 هم منتشر بشه.

کاری های بسیار مهم تری وجود داره و من مستقیما درگیر این کار ها نیستم و روابط ما و شرکت های third-party مهم تره

ولی من مطمئنم که افراد third-party ما با شرکت EA درحال بحث هستند و ما به حرف مشتریانمون به خوبی گوش میدیم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *