حراج بزرگترین مجموعه بازی‌های ویدیویی جهان

تمامی بازی‌های موجود در بزرگترین گردهمایی بازی‌های ویدیویی جهان به اندازه یک‌دهم بازی‌هایی که در زیر‌زمین خانه فردی به‌نام مایکل توماسون در نیویورک جمع‌آوری شده‌اند نخواهد بود.

 براساس گزارش NBC، توماسون به گفته گینس مالک بزرگترین مجموعه بازی‌های ویدیویی در جهان است که اکنون تصمیم گرفته آن را به فروش برساند.

 

worlds_largest_video_game_collection

 

بیش از ۱۱ هزار بازی را می‌توان در این مجموعه یافت، به‌علاوه مجموعه‌ای کامل از تمامی سیستم‌هایی که برای انجام این بازی‌ها به آن نیاز خواهید داشت نیز در این مجموعه یافت می‌شود، از آتاری ۲۶۰۰ گرفته تا نینتندو ۳DS و تمامی دیگر دستگاه‌هایی که در این میان تولید شده‌اند.

توماسون در دهه ۹۰ مالک چندین فروشگاه بازی‌های ویدیویی بوده‌است و مجموعه‌اش را از کالاهای فروشگاه‌های خود جمع‌آوری کرده‌است. وی این مجموعه را به بالاترین قیمت پیشنهادی به فروش خواهد رساند.

 

صادق خزاعی

20 سالمه..در مشهد زندگی میکنم و از 7 سالگی گیمر شدم.از 12 سالگی هم فعالیت خودمو توی نویسندگی وبسایت های گیم شروع کردم و در حال حاضر معاون سایت میهن گیم هستم. امیدوارم مطالبی که در سایت قرار میدم، مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرد.برای تماس با من میتونید از این نشانی استفاده کنید : sadegh@mihangame.com

شما ممکن است این را هم بپسندید

۲ پاسخ‌ها

  1. ABS92 گفت:

    صادق جان خبر یکم قدیمی شده.فروخت کالکشنش رو.به قیمت خیلی بالایی هم فروخته ولی درست یادم نیست چقدر بود مبلغش.اما یادمه که خیلی زیاد بود
    بازم ممنون.سوژه جالبی بود.واقعا دمش گرم.چقد بازی جمع کرده بود این یارو :دی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *