حضور بزرگترین تیم بازی ساز ایرانی در نمایشگاه زنان و تولید ملی

با خانواده از پروانه بازدید کنید
این روزها در حالی که بازی پروانه به بازار عرضه شده و در حال فروش است  تیم روابط عمومی استودیو berdeadbird همچنان فعال است و حضور در یک نمایشگاه دیگر را تجربه می کند.
نمایشگاه زنان و تولید ملی که توسط شهرداری تهران برگزار شده، فرصتی فراهم کرده تا مخاطبینش  از نزدیک با اعضای یک تیم بازی ساز ایرانی تعامل و گفت و گو داشته باشند. در این نمایشگاه انواع و اقسام نوشت‌افزار، پوشاک، کیف و کفش و محصولات دیگر برای فروش عرضه می‌شود و یک بخش مجزا هم مخصوص کودکان و نوجوانان درنظر گرفته شده که تیم بازی‌سازی پروانه در غرفهای ویژه علاوه بر نمایش بازی پروانه، فروش با تخفیف نسخه نهایی بازی را در دستور کار قرار داده است.
این نمایشگاه با حضور و فعالیت بیش از ۱۷ هزار زن سرپرست خانوار و ۱۰۰ شرکت تولید کننده برپا شده است که توانسته‌اند به کارآفرینی در موضوعات مختلف بپردازند. در این نمایشگاه بالغ بر ۱۰۰ غرفه وجود دارد که ۶۰ درصد آنان همانند بازی پروانه از تولیدکنندگان داخلی ‌می‌باشند و از تاریخ ۲۵ شهریور لغایت ۴ مهرماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران واقع در بوستان گفتگو برگزار می‌شود و همه روزه از ساعت ۱۰ صبح الی ۲۲ شب آماده استقبال از بازدیدکنندگان محترم است.

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *