دانلود Signal Private Messenger 4.15.0نرم افزار امن مسنجر سیگنال اندروید + ویندوز

Signal Private Messenger
با استفاده از این نرم افزار می توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه ای برایSMS با دیگران در ارتباط باشید،با ایجاد گروه می توانید با تمام دوستان خود به طور همزمان صحبت کنید و مدیا و پیوست های خود را دریک محیط امن به اشتراک بگذارید.سرور این نرم افزار هرگز به هیچ کدام از ارتباطات شما دسترسی نخواهد داشت و اطلاعات شما را ذخیره نمی کند.
با استفاده از نرم افزار سیگنالهر چیزی را که می خواهید بگویید و برای دوستانتان بفرستید! خیالتان راحت باشد، سینگال برای هر پیام شما رمزنگاری منحصر به فردی دارد که باعث می شود هیچ کس دسترسی به اطلاعات شما نداشته باشد.
نرم افزار سیگنال به صورت منبعی باز و رایگان ارائه شده است و این امکان را می دهد که برای چت های خود رمزهای مختلفی تعریف کنید. سیگنال تنها فرستنده شخصی است که از پروتکل های رمزنگاری استفاده می کند تا پیام های شما را امن نگه دارد.
خودتان باشید – سیگنال از شماره تلفن موجود و دفترچه آدرس شما استفاده می کند. و هیچ سیستم ورود، نام کاربری، گذرواژه یا PINها جداگانه برای مدیریت وجود ندارد که ممکن شود شما ان را فراموش کنید.

Signal Private Messenger android application

چت به صورت گروهی-نرم افزار سیگنال به شما این امکان می دهد که گروه های رمزگذاری شده ای را برای خود ایجاد کنید تا بتوانید در یک لحظه مکالمات خصوصی با تمام دوستان خود داشته باشید. نه تنها که پیام ها رمزگذاری می شوند بلکه سرور این نرم افزار هرگز به هیچ یک از داده های گروه مانند لیست عضویت، عنوان گروه یا نماد گروه دسترسی ندارند.
سرعت- پروتکل این نرم افزار به گونه ای طاحی شده است که تنها در یک محدوده ی مشخص کار می کند. با استفاده از سیگنال، پیام ها خود را بلافاصله به دوستانتان تحویل دهید.
کاملا رایگان صحبت کنید-با استفاده از این نرم افزار می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای با دیگر افراد در مکان های مختلف و شهرها و یاکشورهای مختلف مکالمات شفاف و واضحی داشته باشید.

منبع : دانلود Signal Private Messenger نرم افزار امن مسنجر سیگنال اندروید + ویندوز

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *