دو تصویر جدید از Final Fantasy 15 منتشر شد

رانندگی در Final Fantasy 15 حسابی چالش بر انگیز خواهد بود، علاوه بر پرده برداری از گیمپلی رانندگی این عنوان به تازگی دو تصویر فوق العاده از این عنوان منتشر شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاهده این دو تصویر با میهن گیم همراه باشید.

کمپانی Square Enix حسابی سنگ تمام گذاشته و به تازگی تصاویر جدیدی از این عنوان منتشر کرده است. علاوه بر این تصاویر این کمپانی از گیمپلی رانندگی این عنوان نیز پرده برداری کرد، رانندگی در این عنوان واقعا لذت بخش است. تنها چیزی که برای بخش رانندگی این عنوان میتوان گفت واژه “فوق العاده” است. در ادامه می توانید تصاویر جدید این عنوان را مشاهده کنید.

Final Fantasy 15 در سال ۲۰۱۶ برای PS4 و Xbox One منتشر خواهد شد و امییدواریم که برای PC نیز به انتشار برسد اما فعلا خبری از نسخه PC این عنوان نیست و شاید بعد از عرضه این عنوان برای کنسول های ذکر شده کمپانی سازنده این عنوان ساخت نسخه PC این عنوان را شروع کند زیرا واقعا این بی انصافی که همچین عنوان زیبایی را برای PC بازان منتشر نکنند. به هر حال تاکنون درخواست های زیادی در مورد ساخت نسخه PC این عنوان شده است و امیدواریم که به این درخواست ها پاسخ مثبت داده شود.

Final-Fantasy-XV_2015_08-31-15_001 Final-Fantasy-XV_2015_08-31-15_002

 

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *