راز روشن ۱ اسفند منتشر خواهد شد|یک بازی ایرانی قابل قبول+معرفی کامل

معرفی بازی:
این بازی توسط استودیو بازیسازی اگلو در سبک سوم شخص اکشن ساخته شده است و داستان آن حول ترور شهید احمدی روشن بوده و به بررسی ابعاد ترور این شهید فرزانه, ریشه‌ یابی ترورهای دانشمندان هسته‌ای و چگونگی پشتیبانی مالی آنها و مسائلی از این دست می پردازد.گفته می شود. بازیباز در بازی راز روشن در نقش پلیسی است که از قابلیت های جالب توجه آن, توانایی دستور دادن به سربازان است و بازیباز می تواند انواع و اقسام دستورها را اعم از باز کردن درهای خانه ها، بالا رفتن از دیوارها، حمله کردن، سوار شدن و… را به سربازان بدهد.از دیگر قابلیت های مهم بازی، سوار خودروها و موتور سیکلت ها شدن است. حتی زمانی که شخصیت بازی سوار موتور سیکلت می شود، کلاه ایمنی را بر سر خود می گذارد و از همه مهم تر، بازیکنان می توانند هدایت هواپیماها و هلیکوپترها را نیز در جنگ ها بر عهده بگیرند.
گیم پلی این بازی شامل ۷ مرحله که به طور میانگین ۳ ساعت وقت می گیرد.ساخت این بازی از ابتدای سال ۹۰ شروع شده و ۵۰ نفر به طور مستقیم و غیر مستقیم در ساخت آن نقش داشته اند.بازی راز روشن با موتور unity ساخته شده است و مدیر استودیو بازی سازی در این باره گفته است: موتور این بازی unity است اما تیم طراحی اصلاحات اساسی در آن ایجاد کرده است که این اصلاحات شامل فضای بازی، رنگ، نور و … بوده است.

راز روشن ۱ اسفند منتشر خواهد شد:
ساخت بازی راز روشن به پایان رسیده و ۱۹ بهمن ماه رونمایی می شود و از اول اسفند ماه به بازار خواهد آمد.
در اوایل ساخت این بازی, سازندگان از انتشار این بازی برای PS3 ،PC و Xbox 360 سخن می گفتند و از بخش آنلاین این بازی خبر می دادند اما اکنون نمی دانیم که این وعده ها را عملی کرده اند یا خیر.ما در جست و جوی روشن شدن این موضوع هستیم.

متاسفانه تاکنون مطلبی درباره این بازی در میهن گیم منتشر نشده بود; اما از این پس مطالب بیشتری از این بازی در میهن گیم خواهید دید …

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳۱ پاسخ‌ها

  1. Thorin گفت:

    این همه قابلیت، OW بودن ، وسائل نقلیه
    اما ۷ تا مرحله و فقط میانگین زمان بازی ۳ ساعت !!
    جالبه!

  2. saman گفت:

    بابا یه عکسی چیزی ازش بذارین ببینیم چجوریه ولی این دوستمون خوب گفت فرض کن تو سه ساعت قراره سوار هلیکوپترم بشه!

    • احمد سعیدی گفت:

      آقا سامان ما هم بدمون نمیاد از همه مراحل و شخصیت هاش عکس بزاریم اما منتشر نشده.اما چشم سعی میکنم هر جور که شده پیدا کنم.
      خب دوستان اگه تمام ماموریت ها و گیم پلی بازی رو یه سره و بدون عیب و باختن برید میشه سه ساعت.ولی اگه بازی جهان باز باشه و برای اولین بار بخواید بازی کنید خیلی خیلی بیشتر از ۳ ساعت طول خواهد کشید.

  3. اقا دمتون گرم با این بازی؟میخرمش.

  4. محمد گفت:

    خداییش مراحل کمی داره فقط سه ساعت فقط یه سوال این بازی تریلر هم داره

  5. mohi گفت:

    به امید روزی که با جنگ نرم از طریق بازی های ملی بشه حقیقت رو برای همه روشن کرد. :yes :yes:

  6. OMID گفت:

    تریلر این بازی رو الان دیدم.
    بیس کار رو خوب انجام دادن ولی توی جزئیات خیلی ضعف دارن.مثل راه رفتن دویدن نشستن و…
    نکته دیگه هم که سال ها کار داریم تا بهش برسیبم هوش مصنوعی هست.بازی ها هر چقدر خوب باشند بدون هوش مصنوعی انگار داری خودتو مسخره میکنی.البته مشکلات زنجیر وار هست.چون علت این برمیگرده به موتور های ضعیف اون برمیگرده به تحریم و پول نداشتن.اون برمیگرده به…!

    • احمد سعیدی گفت:

      بله.درسته.
      البته این رو هم بگم اون تریلر مال خیلی وقت پیش هست و اکنون کیفیت بازی اصلا به اون شکل نیست.وگرنه ما اون تریلر رو تو سایت قرار می دادیم

  7. گرافیک خیلی عالی داره :yes: ممنون بابت خبر :-)

  8. amir گفت:

    خداروشکر در زمینه بازی نمیتونن جلوی ورود بازی های خارجی رو بگیرن بخاطر همین بازی سازان ایرانی مجبورند بهترین تلاش خودشون رو بکنن تا به سطح بازی های خارجی برسن.در زمینه خودرو متاسفانه با بستن ورود خودرو های خارجی یا گرفتن درصد گمرکی از ۴۰ تا ۱۴۰ درصد باعث شدن فضای خودروسازی کشور ما رقابتی نباشه مثلا الان سایپا نزدیک ۱۰ سال یه خودریی به نام پراید تولید می کنه که هر سال با تغییر شکل چراغ های خودرو قیمتش رو هم دوبرابر می کنن که نشون دهنده ی نبودن هیچ رقابتی بین خودروسازان ماست تا زمانی هم رقابت نباشه کسی به فکر نبوغ و نواوری در زمینه خودروهاش نمیشه.این حرفارو زدم که بگم واقعا خوشحالم که بازی سازی کشورمون از صفر شروع کرده و اینقدر پیشرفت داشت.خیلی خیلی جای تشکر و قدر دانی داره

  9. arman گفت:

    چهره سازیش که مزخرف/تو رو خدا چهره رو ببین

  10. اینکه Open – World هست خیلی عالیه ولی مدت زمان داستانی بازی کمه.ممنون بابت خبر

  11. علی عزیزی فر گفت:

    به نظرم که عـالیـه!!!صنعت گیم ایران خیلی خیلی سریع داره پیشرفت میکنه از ارتش های فرازمینی و شبگرد تـا راز روشن!!!همشون طبق گفته سازندگان یک بازی فوق العاده ان!!!اما شنیدن کی بود مانند دیدن!!بــایــد دید.

  12. hossein170 گفت:

    این بازی معلوم بازی خوبیه ولی با این همه قابلیت فقط ۷ مرحله داره که این یکی از مشکلات بازی سازان ایرانیه

  13. arman گفت:

    بعضی بازی ها درست کم مرحله دارند ولی ممکن است که هر مرحلش خیلی زیاد باشه مثال:the last of us نه مرحله دارد ولی هر مرحلش انقدر زیاد وسخت است که بعضی موقع ها حرست میگره دوست داری دسته را بشکنی

  14. احمد سعیدی گفت:

    با ایمیل شما تماس گرفته شد.

  15. persianboy50 گفت:

    همین جور داریم پیشرفت میکنیم خدا رو شکر :inlove:

  16. mohammad گفت:

    هنوز تریلرش منتشر نشده

  17. hamid گفت:

    ۹۳ یا ۹۲ من نفهمیدم چه سالی

  18. محمد گفت:

    واقعا متاسفم برای اون رونماییی . چون فقط با اسم شهید داشتن ریا میکردن . هیچی هم نساختن و فقط عکسه ! حتی ویدئو هم ندارن . عمرا تا ۳ سال دیگه چیزی بیاد بیرون

  19. mohamad گفت:

    تکسچرا رو نگه کنید ،واقعاً چقدر بد کار شده……… ما کلی استعداد تو زمینه۳دی داریم که اگه از اونا استفاده بشه بهترین شبیه سازی رو میتونن انجام بدن،معلوم یه تیم ۵۰نفره بیشتر از این نمیتونه کار کنه،منتشر نشه بهتره…فقط مایه آبرو ریزیه……….

  20. امیررضا گفت:

    شما میگید این بازی بده! کم.کم برای این بازی دوسال زحمت
    کشیدن.اگه بخوان از اون بازی کیفیت دار بسازن ۵یا۶سال تو میکشه

  21. محمد گفت:

    چرا نیومد ؟

  22. محمد گفت:

    نزدیک به یه سال گذشت ولی خبری ازش نشد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *