زبان عربی بطور کامل در Assassin’s Creed: Syndicate قرار خواهد گرفت

شرکت Ubisoft برای بدست آوردن بازارهای گیم در خاورمیانه سعی دارد تا زبان های این کشورها را در عناوین خود جای دهد. ناشر شرکت یوبیسافت اعلام کرده است از آنجایی که شعبه Abu Dubai این شرکت حالا دیگر بطور کامل راه افتاده است این اتفاق رخ خواهد داد.

بر اساس تصویری که شرکت یوبیسافت در اکانت فیسبوک خود قرار داده است،عنوان محبوب Assassin’s Creed: Syndicate از زبان عربی پشتیبانی میکند؛بطوری که زبان عربی حتی در بخش منو،زیر نویس و دیالوگها هم قرار خواهد گرفت. البته این اتفاق بنوعی در نسخه Unity رخ داده بود  و منو و زیرنویس عربی در بازی قرار داشت اما حالا این اتفاق بطور کامل رخ خواهد داد. قبل از این خبر،عنوان The Witcher 3 نیز از زیرنویس عربی همانند عنوان Tomb Raider reboot بهره میبرده است. حال با این اتفاقات باید منتظر انتشار عناوین بیشتری با زبان عربی باشیم. در پایان این نکته نیز قابل ذکر است که قرار است عنوان برای پلتفرم های PC , PS4 , Xbox One در تاریخ بیست و سوم اکتبر منتشر شود.

 

 

سورنا رضایی

زمین کتابی ست و ما هریک کلمه ای از آن،که در کنار یکدیگر داستان زمینیان را رقم میزنیم.............

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. digital گفت:

    زبانی عربی اضافه کردن زبان فارسی نیست :-X :-/
    آخه چرا ما باید با همه ی کشورها فرق داشته باشیم :-/
    ممنون از خبر

  2. سورنا رضایی گفت:

    چون ما کشور خاصی هستیم دوست عزیز همیشه باید فرق داشته باشیم…خخخخ
    ولی جدا از شوخی شما یه دلیل بیار که زبان فارسی توش باشه!! من برات یه دلیل محکم میارم که حالا حالاها تو بازیها زبان فارسی نخواهد بود که اونم نبود حق کپی رایت تو ایران که درنتیجه گیمر میره و بازی رایتی میخره،خوب زبان فارسی رو بذاره که من گیمر برم بازی رایت بگیرم!!

  3. Amia گفت:

    ممنون از خبر ولی بازی ۲۳ اکتبر ریلیز میشه :|

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *