زمان انتشار نسخه بتا Kingdom Come: Deliverance اعلام شد

تاریخ انتشار نسخه بتا Kingdom Come: Deliverance مشخص شد

همیشه بازی هایی که در رابطه با جنگ های صلیبی هستند و یا مبارزات و داستان های انان در قرن های بین ۱۴ تا ۱۶ اتفاق می افتد، طرفداران خاص خود را داشته و شاید تعدادی از ان ها به موفقیت های بزرگی دست پیدا کرده اند، یکی از این عناوین که در سال ۲۰۱۶ مهمان خانه های گیمران میشود و حس حال جنگ های صلیبی را هم نیز دارد، بازی Kingdom Come: Deliverance میباشد که شاید زمان زیادی از معرفی ان هم گذشته باشد!

گیمران زیادی منتظر این بازی هستند و دوست دارند هرچه زود تر سلاح های گرم خود مثل تفنگ، نارنجک، تانک و… که در بازی های شوتر با انان سرکار داشته اند، کنار بگذارند و به مصاف سلاح های سردی مثل تیر و کمان، شمشیر، سپر و این گونه اسلحه ها بروند.  چندی پیش بود که یک نسخه بتا ابتدایی از Kingdom Come: Deliverance منتشر شد و تقریبا امید این را می‌داد تا بتوان روی ان در بین بازی های بزرگ سال ۲۰۱۶ حساب باز کرد. ولی خوب باز هم نمی‌شود در باره ان تصمیم گیری کرد چرا که زمان زیادی نیاز است تا راجب نسخه نهایی و بازخورد های ان صحبت کرد.

به تازگی Warhorse یعنی استدیو سازنده بازی خبری جهت زمان انتشار نسخه بتا Kingdom Come: Deliverance منتشر کرده است. این استدیو اعلام کرده که نسخه دوم بتا این عنوان در ماه های ابتدایی سال ۲۰۱۶ منتشر می‌شود که با این حساب باید تاریخ انتشار این نسخه بتا را در سه ماه اول در نظر بگیریم!

بازی Kingdom Come: Deliverance برای کنسول های نسل هشتم و رایانه های شخصی منتشر میشود.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *