سونی به مناسبت هالووین قیمت PS4 را در بریتانیا کاهش داد

به دنبال کاهش قیمت Xbox One در ماهی که گذشت، سونی نیز به مناسبت هالووین قیمت کنسول جدید خود را در بریتانیا ۲۰ پوند کاهش داده است. به گزارش videogamer در حالی‌که PS4 مشکی رنگ ۵۰۰GB به صورت رسمی در بریتانیا به قیمت ۳۵۰ پوند فروخته می‌شود، این کنسول به صورت موقتی در آخرهفته هالووین به قیمت ۳۳۰ پوند فروش می‌رود.

 

 

Xbox One نیز ماه گذشته با یک کاهش قیمت موقتی، کنسول خود را به ارزش ۳۳۰ پوند در بریتانیا به فروش رساند. آمازون در حال حاضر این کنسول را ۱۰ پوند هم کم‌تر و به قیمت ۳۲۰ پوند می‌فروشد. بنابرین به نظر می‌رسد که سونی کاملا هوشیارانه عملکرد مایکروسافت را زیر نظر داشته و به بهانه های مختلف، به آن واکنش می‌دهد. با این وجود همان طور که اخیرا اعلام کردیم، سونی تاکنون به رقم قابل توجه ۱۳.۵ میلیون واحد PS4 فروخته شده دست یافته است و برگشتن قیمت این کنسول به سابق پس از پایان این مناسبت، امری طبیعی به نظر می‌رسد.

 

شما چه فکر می‌کنید؟ آیا PS4 برای ادامه موفقیت خود باید قیمت کنسول خود را کاهش دهد؟ یا فکر می‌کنید سونی با توجه به عملکرد موفقیت‌آمیز خود تاکنون، می‌تواند ولو با قیمت بیش‌تری نسبت به Xbox One سیر صعودی خود را حفظ نماید؟ نظرات خود را بخش کامنت ها برای ما بنویسید.

 

فرشاد خرمی

فعال در عرصه گیم عمدتا به عنوان خبرنگار. ژورنالیستی سایبر را به عنوان یک حرفه نگاه می کنم و مطالعات بسیاری در این زمینه داشته ام. همچنین تجربیات و اطلاعاتی در زمینه نقد و بررسی گیم و اصول و فنون آن دارم.

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *