شایعه : مایکروسافت در Tokyo Game Show حضور ندارد

فروش کنسول XBOX ONE مایکروسافت در ژاپن بسیار کم بوده به طور که در هفته منتهی به ۸ ژوئن مایکروسافت تنها ۱۰۰ دستگاه کنسول در ژاپن به فروش رساند.

این موضوع تنها در هفته منتهی به ۸ ژوئن اتفاق نیافتاده بلکه از زمان انتشار XBOX ONE که سپتامبر ۲۰۱۴ بود مایکروسافت فروش موفقی در این کشور نداشته است.

حال اگر به وب سایت رویداد Tokyo Game Show سری بزنید مشاهده خواهید کرد که خبری از حضور مایکروسافت در رویداد امسال نیست و حتی غرفه ای نیز ندارد. این نشان می دهد مایکروسافت از بازار ژاپن ناامید شده و باید به فکر راه چاره ای باشد.

مایکروسافت در Tokyo Game Show 2013 و ۲۰۱۴ حضور پیدا کرد اما امسال تصمیم به عدم حضور گرفت. رویداد Tokyo Game Show که بیشتر روی عناوین ژاپنی تمرکز دارد از سال ۱۹۹۶ هر ساله در شهر توکیو ژاپن برگزار می شود.

شرکت سونی نیز که از رقبای مایکروسافت محسوب می شود هر ساله در رویداد Tokyo Game Show حضور پیدا می کند.

منبع

world

میلاد جهاندار خبرنگار میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۴ پاسخ‌ها

  1. Arshia گفت:

    ببخشید برای اسپم
    من میخوام ایکس باکس وان بخرم و میخواستم بدونم مدل اسلیمش میاد یا نه و اگر هم بیاد بازی های ایکس باکس وان روی همون کنسول اول اجرا میشه یا فقط بازی ها روی مدل اسلیم اجرا میشه؟
    لطفا زود جواب بدید ممنون

    • خواهش میکنم اما سعی کنین سوالاتون رو توی انجمن مطرح کنین
      خدمتتون عرض کنم فعلا احتمالش پایینه تو ۲۰۱۵ مدل جدیدی عرضه بشه…در مورد اینکه بازیا اجرا میشن یا نه باید بگم خیر بازیا رو همون کنسول اول هم اجرا میشه و مشکلی نخواهد بود

  2. Arshia گفت:

    شرمنده فقط یه چیز دیگه ممکنه بازی ها روی ایکس باکس وان جدید بهتر و با نرخ فریم بیشتری اجراشن ولی رو ایکس باکس اول اون طور اجرا نشن شرمنده که اینجا پرسیدم برای اینکه توانجمن هر کاری میکنم نمیتونم عضو شم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *