شایعه: The Division تا سال ۲۰۱۵ تاخیر خورد!

هنوز مشخص نیست که این گزارش صحیح باشد و یا نه ولی احتمال می رود طبق عادت جدیدی که یوبیسافت پیدا کرده است،بازی The Division تا سال ۲۰۱۵ تاخیر بخورد. طبق منبع ناشناسی از یکی از شعبه های یوبیسافت با نام Ubisoft Massive اعلام کرده است که ممکن است The Division در سال ۲۰۱۵ عرضه شود. در ادامه به بررسی این گزارش می پردازیم.

منبع نا مشخص در صحبت با Gamereactor:

موتور بازی به خوبی کار می کند،هنوز به صورت کامل نه ولی به خوبی کار می کند. ساخت بازی در واقع به تازگی شروع شده است.در واقع،چیزی که یوبیسافت در رابطه با عرضه بازی در سال ۲۰۱۴ منتشر کرد خنده دار است.  اگر من بخواهم صادق باشم،ما هیچ وقت زمان آن را پیدا نخواهیم کرد که The Division را امسال عرضه کنیم. این یک پروژه بزرگ است و ما راه زیادی در پیش داریم

حال باید دید که آیا این توسط یوبیسافت تایید می شود و اگر بدانید،عنوان های The Crew,Watch Dogs نیز امسال با تاخیر مواجه شدند. باز هم منتظر خبر رسمی از طرف یوبیسافت هستیم.

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

۵ پاسخ‌ها

  1. این یوبیسافت هم نشد یه بار سر وقت بازی رو منتشر کنه.واقعا اگه واقعیت داشته باشه بد ضد حالی هست

  2. sajjad گفت:

    اینم شد مثل watch dogs تاخیر خورد :shock:

  3. مهدی گفت:

    به من که خوب شد چون حداقل سیستم ۱ سال طول میکشه ببرم بالا پس مشکلی نیست.

  4. ABS92 گفت:

    این یوبی سافت هم با این کاراش فقط طرفدارای خودش رو روز به روز از خودش دور و زده میکنه از بس تاخیر زد به این بازیاش.

    • ش گفت:

      عقب افتادن سری بازی ها چیز عجیبی نیست. تو همه شرکت ها هست. درسته یه حرفی زده میشه یا تاریخی عنوان میشه بهتره انجام بشه ولی من اون روی سکه رو می بینینم که بازی با قدرت بیشتری ساخته میشه و حرفه ای تر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *