شایعه:SONY قصد جدا شدن از Ready At Dawn را دارد

دیروز بود که استودیو Ready At Dawn اعلام کرد که قصد دارد بازی های خود را در آینده بصورت مستقل منتشر کند. بسیاری از شنیدن این خبر سورپرایز شدند چرا که Ready At Dawn همکاری بزرگی را برای عنوان انحصاری The Order 1886 با SONY داشته.

دلیل اینکه SONY قصد جدا شدن از Ready At Dawn را دارد به خاطر همین The Order 1886 می باشد. عنوانی که بازتاب های بسیار بدی را داشت و نمرات بدی را از منتقدان دریافت کرد و طبق گفته های یک منبع،SONY زمانی این تصمیم را گرفت که یک ماه از ورود بازی به بازار گذشته بود.

البته حق و حقوق IP این بازی همچنان در دست SONY می باشد و می تواند آن را در آینده ادامه دهد. بنیانگذار استودیو Ready At Dawn یعنی Ru Weerasuriya طی یک مصاحبه که اخیرا انجام شده گفته: امیدواریم که ما بخشی از سازنده نسخه بعدی این بازی باشیم اما اکنون،نه!

بازی The Order 1886 در ماه فوریه بصورت انحصاری برای PlayStation 4 منتشر شد و بازخورد ها و نمرات بدی را از سوی منتقدان دریافت کرد و با متای ۶۳ تبدیل به یکی از بدترین انحصاری های PlayStation 4 از نظر نمره شد.

The Order 1886 پتانسیل یک شاهکار بودن را داشت اما موفق به شاهکار شدن نشد! امیدواریم که اگر نسخه بعدی این IP منتشر می شود،بتواند کمی بهتر عمل کند و نمرات و متای بد نسخه قبلی را پاک یا حداقل کمرنگ تر کند.

 

شما ممکن است این را هم بپسندید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *