شگفت انگیز|تصاویر جدید از عنوان Jurassic Park: Aftermath منتشر شد

از اخرین بازی سری Jurassic Park مدت زیادی میگذرد و هنوز هم خیلی از طرفداران خاطرات بد ان را که به بدترین شکل ممکن به دست استودیو Teltales Games توسعه یافته بود و مشکلات زیادی داشت را از یاد نبرده اند.اما هنوز امید هست که نسخه جدید این سری که با عنوان Aftermath بتواند خاطرات بد گذشته را از دل طرفداران در بیاورد.

اما امروز خالق عنوان Jurassic Park: Aftermath به تازگی تصاویر جدید و فوق العاده زیبایی را از این عنوان منتشر کرده است که شگفت انگیز به نظر میرسند.همچنین مشخص شده است که Jurassic Park: Aftermath از موتور قدرتمند شرکت Crytek یعنی CryEngine استفاده میکند و بخش کوچکی از استودیو ان ها در حال کار بر روی این پروژه هستند.

اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی برای این عنوان ذکر نشده است اما مشکلی نیست چون شما میتوانید تصاویر فوق العاده این عنوان را تا ان زمان مشاهده نمایید و لذت ببرید.

هومن محمدزاده

مدیریت وب سایت میهن گیم

شما ممکن است این را هم بپسندید

۳ پاسخ‌ها

  1. ABS92 گفت:

    تشکر از مهرداد جان بابت تصاویر

  2. Mohammad گفت:

    ممنون بابت تصاویر.

  3. S o P گفت:

    یادمه اون موقع که unreal engine 3 اومده بود و هر استودیویی ازش استفاده می کرد میشد مهر تایید اون استودیو. ولی الان برای cry engine نمیشه اینو گفت. حتی استودیوهایی که از این موتور استفاده میکنن خودشون گفتن که این موتور یه جورایی مثل اینه که crytec اون رو برای مصارف شخصی خودش طراحی کرده…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *